به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 74

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 06 تیر 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1393-5-20
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    1,085
    سطح
    17
    Points: 1,085, Level: 17
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 43 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    من قیافه‌ام معمولیه. با شرایط فعلی جامعه، تکلیف افرادی که خوشگل نیستند چیه؟

    سلام به همه.
    من سوالی داشتم که برای خودم جوابی هم دارم ولی دلم میخواد درستی نگرشم رو برای خودم اثبات کنم . حالا سوالمو میپرسم...من در اطرافم که خوب دقت میکنم میبینم افرادی که زیباتر هستند اکثرا در بین مردم از شأن و منزلت خوبی برخوردارند مثلا خیلی مودبانه تر و با توجه بیشتری باهاشون برخورد میشه و در مقابل افرادی که قیافه ندارند دربرابرشون همچین برخوردی عده ی قابل توجهی از افراد ندارند...مثلا یه موردش همین مسأله خواستگاری هست که دخترانی که زیبارو هستند خواستگار بیشتری دارند و بیشتر مورد توجه هستند که البته این یک مورد هست و درسایر موارد مثلا به هنگام حضور در اجتماع حرف اونها مورد توجه و احترام قرار میگیره ولی حرف گروه مقابل اونا نه.آخه چرا؟این سوالی هست که مدتیه برام پیش اومده چون به یقین رسیدم که افراد خوشگل بیشتر مورد احترام هستند و دلم میخواد که بپرسم از شما چرا؟پس چاره ی کار افرادی که خوشگل نیستند چیه؟لطفا شعار ندید که میتونند به صورت های دیگه خودشونو تو اجتماع مطرح کنند مثلا استعدادهاشون رو بروز بدن و این حرفا چون بنده خودم مشابه همین حرف رو به فردی اتفاقا در همین سایت زدم ولی حالا میفهمم که دروغه ، دروغ محضه.تاخوشگل نباشی رسیدن به ایده آل هات در زندگی برات با مانع هست مثلا در امر ازدواج و مطرح شدن در اجتماع و غیره.من دنبال شعار نیستم میخوام راه حل بدید . من خودم قیافم معمولیه ولی دلم میخواد همیشه بهترین باشم دلم میخواد خوشگل به معنای واقعی باشم باشرایطی که الآن در جامعه وجود داره و افکار خیلیا،یعنی انقدر رو این موضوع متمرکز و حساس شدم که باگذشتم زمین تاآسمون در این امر تفاوت دارم مثلا کلی دقت میکنم که قیافم حالا چطوریه میرم بیرون این چادر بهم میاد اون روسری بهم نمیادو کلی ازاین جور وسواسا.(لطفا فقط راه حل بدید).
    ویرایش توسط مسافر زمان : جمعه 21 شهریور 93 در ساعت 10:45 دلیل: اصلاح عنوان

  2. 3 کاربر از پست مفید *shamim* تشکرکرده اند .

    meinoush (پنجشنبه 20 شهریور 93), پونیو (پنجشنبه 20 شهریور 93), تیام (پنجشنبه 20 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از خودم راضی نیستم
    توسط zzzz در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 اردیبهشت 94, 13:23
  2. انتقاد پذیر نیستم و از این مسئله رنج میبرم.
    توسط sadat71 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 اردیبهشت 94, 20:29
  3. خبر خوش : خدا را شکر من دیگه افسرده و ناراحت نیستم من خوب شدم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 19 دی 93, 13:06
  4. برای شوهرم،هیچی نیستم.
    توسط انتها در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 آذر 93, 22:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.