به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

Threaded View

  1. #11
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 مهر 93 [ 19:54]
    تاریخ عضویت
    1393-5-20
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    235
    سطح
    4
    Points: 235, Level: 4
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    9

    تشکرشده 83 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خیلی معذرت میخوام ولی یه سوال جدی برام پیش اومده شما با فرد مورد علاقه داری ازدواج میکنی یا فقط داری معامله میکنی
    دوستان حرفای خیلی خوبی زدن
    مگه شما بچه وزیر هستی یا آنجلیناجولی هستی که بخاطر شما این شرایط رو بپذیره
    شما گفتی مشکل مالی نداره پس برای چی باید نصف اموال بچه ها حق طلاق حق خروج از کشور و نمیدونم بقیه مفاد قرارداد ترکمانچای رو بپذیره
    این چیزا نشونه علاقه نیست که بپذیره
    علاقه بعد ازدواج بوجود میاد این عشق و عاشقی های قبل ازدواج تو فیلما هست
    اینطوری اون فکرمیکنه شما بهش هیچ علاقه ای ندارید و فقط دارید معامله میکنید
    حق طلاق رو بهت بده که اگه فردای عقد بگی طلاق نصف اموالش به تو برسه
    البته من به شما توهین نمیکنم که دنبال طلاق و این چیزا هستید فقط میگم خواسته هاتون رو بیارید پایین اینطوری حالاحالاها مجرد میمونی




    خواهشا اگه اون باهات ازدواج کرد به ما هم خبر بده ون واقعا برام جالبه کسی حاضر میشه این شرایط رو بپذیره
    مصباح الهدی عزیز نمیشه که آدم به هر تفکری احترام بذاره یکی بگه من اعتقاد دارم آدم کشتن کار خوبیه پس بگیم ما احترام میذاریم و نظرت محترمه
    1987سکه یعنی2میلیارد تومن
    2میلیارد تومن قیمت یه زن نیست فکرکردن به این رقم هم خنده داره
    ابردن اسم حق طلاق و حضانت بچه ها هم خنده داره رسما یعنی من دارم معامله میکنم
    شما اگه ترست از اینه که شوهرت تنها بره خارج خب شرط بذار فقط دوتایی میتونین برین خارج
    شما میخوای یه برده +عابربانک بخری نمیخوای شوهر کنی






    ویرایش مدیرهمدردی: لطفا با زبان مناسب صحبت کنید. هر چقدر هم که حرفهایتان صحیح باشد اگر در قالب کلمات تحقیر کننده ارائه دهید، نمی توانید به مراجع کمک کنید. مراجع ابتدا باید بداند که راهنما دوستش دارد. و این را از زبان ملایم و مهربان او درک می کند.
    ما نمی توانیم محتوای تلخ را در ظرفی بدتر از آن بریزیم و به مراجع بدهیم.(لطفا برای پاسخگویی به مراجعان حتما تاپیک آفتهای مشاوره مطالعه شود)

  2. 6 کاربر از پست مفید Mahsa1371 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 12 شهریور 93), فرهنگ 27 (جمعه 14 شهریور 93), واحد (پنجشنبه 13 شهریور 93), معاون کلانتر (چهارشنبه 12 شهریور 93), اثر راشومون (چهارشنبه 12 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 12 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بی نهایت تنبل و بی تحرک هستم
    توسط nahid2 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 فروردین 96, 05:33
  2. ماموریت طولانی همسرم و وابستگی من به او
    توسط رنیا در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 03 تیر 91, 16:44
  3. اهمیت ظاهر خواستگار
    توسط نازنین:) در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 مرداد 90, 01:54
  4. استقلال قهرمان قهرمانیت مبارک
    توسط محمدابراهیمی در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 87, 18:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.