به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 بهمن 93 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1389-2-21
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    4,037
    سطح
    40
    Points: 4,037, Level: 40
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    63

    تشکرشده 64 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    New 1 متاهلی که دو بار خطا کرد و حالا..........!!

    سلام.
    دوستان و مشاورین عزیز مشکلی که می خوام براتون تعریف کنم شاید از دید خیلی ها منفور باشه ولی متاسفانه در جامعه ما به وفور یافت میشه. بنابراین ازتون خواهش می کنم بدون اینکه سرزنشم کنین کمک و راهنماییم کنین.من یک خانم متاهل هستم دو تا بچه دارم 32 سالمه. متاسفانه از طریق سایت ها ;وارد سایت های دوستیابی شدم و و از همین طریق اقدام به دوستایابی کردم بار اول حدود 4 سال پیش بود که همسرم فهمید مسایلی بینمون پیش اومد و تمام شد و منم دیگه این کار و انجام ندادم تا امسال. امسال دوباره این کار شروع کردم و باز همسرم متوجه شد و باقی ماجراها........خودم به نقطه ای رسیده بودم که از این کار متنفر بودم علاقه ای به شنیدن حرفای تکراری و زننده یک مشت ادم بی کار تر از خودم نداشتم ولی صرف وقت گذرونی چیز بدی نبود و ادامه دار شد و متاسفانه به تلفن و دیدار هم رسید. وقتی همسرم گفت شک کرده البته با کمی مقاومت خودم همه چیز و بهش گفتم......حالا هر دو در صدد جبران گذشته و درست کردن زندگیمون هستیم اما گاهی به بن بست می خوریم. زندگیمون با همه علاقه ای که به هم داریم یکنواخت شده. جذابیت گذشته رو برای هم نداریم. حقیقتا نمیخوام گذشته تکرار بشه اما نگرانم که نکنه نداشتن جذابیت و باقی مسایل باعث شه که باز به سمت دوستی هایی برم که هیچ سرانجامی نداره.همسرم اینترنت ایمیل سایتها گوشیم و همه چیز و ازم گرفت الان حتی موبایل ندارم. به قول خودش می گه کارایی که به ذهنم رسیده اینه که از دسترست دور کنم. روزی هم موبایلت و بر گردونم وایبر و لاین و ....... رو اجازه نمیدم وصل کنی.اینترنت هم اگه رفتی کاملا تو کنترل دارم که چه جاهایی می ری. گوشیمم برده ببینه کیا زنگ می زنن و ... ناراحت کنترلش نیستم شاید لازمه. همینکه به جای قشقرق به پا کردن در تلاشه که زندگیمون درست شه ممنونش هم هستم الان دقیقا میخوام بدونم هر دومون باید چیکار کنیم؟ چه جایگزینی باید داشته باشم؟ چطوری مثل گذشته همسرم و خیلی دوست داشته باشم؟چطوری سرم و گرم کنم که دوباره هوس سایت و چت و وایبر و ... رو نداشته باشم.چطوری از زندگیم به همین شکلی که هست لذت ببرم؟ معذرت می خوام این طوری می گم ولی بالاخره می گن گناه شیرینه نمیخوام ;دوباره اون داستان ها چه حالا و چه دوباره چند سال دیگه شروع شه. میخوام دوباره قبحش برام پررنگ شه. می شه من و راهنمایی کنین.ممنونم و پیشاپیش از وقتی که می گذارید و می خونین و راهنماییم می کنیم کمال تشکر و دارم...

  2. کاربر روبرو از پست مفید دلشکسته تشکرکرده است .

    khaleghezey (یکشنبه 02 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.