رو پست قبلی تون هم یک یادداشت گذاشتم.
چون همین اختلاف سنی رو هم من و خانمم داریم بهتره شرح حال و مشکلات ما رو هم یک نگاه بندازید براتون تجربه بشه. البته الان داریم بین خودمون حلش میکنیم ولی سخته
ناشکری نکنید. اتفاقاً خدا رو هزار بار شکر کنید که قبل از اینکه دیر بشه متوجه این مسائل شدید. خدا حتماً خیلی شما رو دوست داشته








علاقه مندی ها (Bookmarks)