سلام. تازیگی ها احساس می کنم دو شخصیتی شدم. یه روز خوبم خوشحالم به اینده کلی امیدوار . اما روز بعدش غمکین ناراحت و ناامید . دلم می خواد رفتار ثابتی داشته باشم. همش یه جور باشم . تعادل شخصیتی داشته باشم. چه جوری می تونم به تعادل شخصیتی برسم