سلام. تازیگی ها احساس می کنم دو شخصیتی شدم. یه روز خوبم خوشحالم به اینده کلی امیدوار . اما روز بعدش غمکین ناراحت و ناامید . دلم می خواد رفتار ثابتی داشته باشم. همش یه جور باشم . تعادل شخصیتی داشته باشم. چه جوری می تونم به تعادل شخصیتی برسم
تشکرشده 8 در 7 پست
سلام. تازیگی ها احساس می کنم دو شخصیتی شدم. یه روز خوبم خوشحالم به اینده کلی امیدوار . اما روز بعدش غمکین ناراحت و ناامید . دلم می خواد رفتار ثابتی داشته باشم. همش یه جور باشم . تعادل شخصیتی داشته باشم. چه جوری می تونم به تعادل شخصیتی برسم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)