من که به هر قیمتی نمی خوام ازدواج کنم
اصلا ازدواج کنم نکنمم برام مهم نیست منظورم این بود با کسی که دوسش داشته باشم و دوستم داشته باشه زندگی کنم
ولی پیدا نمی کنم
این بارم نمی دونم چطوری تونستم این ادمو دوست داشته باشم. دیگه خیلی تعطیله انگار. از بغل یکی دیگه در میاد میره یکی دیگه پیدا می کنه!!! یعنی موندم اصلا اون هیچی. موندم چرا انقدر برداشتای من اشتباه بوده از یه ادم. اصلا ممکنه مگه؟
من خیلی احمقم. کاش اینو میتونستم درست کنم.
اشتباه عملی جدیدی نکردم. انتخاب دلم اشتباه بوده. از خودم و برداشتام ناامید شدم واقعا.








علاقه مندی ها (Bookmarks)