به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 اسفند 95 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1393-1-25
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    4,004
    سطح
    40
    Points: 4,004, Level: 40
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 63.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    223

    تشکرشده 333 در 122 پست

    Rep Power
    34
    Array

    خودخواهی و بی منطق بودن همسرم .میخام خونه نباشه

    سلام دوستان23ساله هستم مدت3ساله ازدواج کردم همسرم 10 سال بزرگتره.مشکلات خیلی زیادی دارم.آدم صبوری هستم اما... کم آوردم.خلاصشو بهتون میگم.بی اعتمادی کلا همسرم و خانوادش بدبین هستن خیلی من هم در به وجود آوردنش بی تاثیر نبودم البته.خاهر برادر همش دعوا شکایت قهر زرنگ بازی و رابطه ها فقط مالی از نظر احساسی شاید از نظر من صفر!همسرم خسیسه ایرادگیر وسواسی توکارهایم حسابی دخالت میکنه و اعتماد به نفسمو گرفته اگر1000تومن از پولش بردارم دیگه!!!!خودش گاهی پول میده با التماس برای من ارزش قایل نیس با توجه به وضع مالی توپش همیشه ارزونترین چیزها برام میخره.مهمون اصلا دوس نداره مخصوصا بچه که باعث شرمندگی پیش خانوادم شده.بی اندازه بددهن فقظ فحش ناموسی مخصوصا تو رانندگی. زبون باز جلو جمع اما وقتی باهمیم هیچی پرتوقع بی اندازه!قرار بود بهم پول بده اما رفت از حسابم برا خودش عطر گرون خرید و خلاصه پول نداد گف کادوی تولدم در صورتی که خودش هیچی نمیخره یا اشغال تربت چیز حرف خیانت زیاد میزنه که فلان کارو میرم انجام میدم.اگر دتو کاشین خوراکی بخورم دعوام میکنه بی اندازه حساسه اجازه هیچکاری نمیده کلا هبچجا نمیرم از طرفی بزرگترین مشکل24ساعت خونس!تحملش غیر ممکنه عصبیم میکنه.تو روابط حرفای میزنه که ازشو بدم میاد با حرفا وکاراش و تقاضاهاش حس خیابونی بودن بهم دست میده!دردودل خیلی زیاده!آدم لجباز بیمنطق و خودخواه نظر همه اینه.خونشو ایران نبود به اسم خاهرش زد در صورتی که منم بودم اما به اسم خاهرش زد حالا توقع داره ارثیه پدریمو تقدیمش کنم!چرا؟! یه منمیگه اگه خونه نباشم خانوادت میریزن اینجا خونم خراب میشه! با خانوادش قهره.خیلی مواقع کارش از نظر اسناد و مالی گیر بوده اما منو انتخاب نکرده حالا توقع داره هرچی دارم براش بزارم. حرف زدن باهاش کلا بیفایدس اهرجا میریم میگه دوتا ماشینم مال سیماس من رانندشم!در صورتی که هرجا هم برم با تاکسی پولشم خودم میدم از زندگی خستم میشه راهنماییم کنید
    ویرایش توسط mordad : شنبه 07 تیر 93 در ساعت 13:25


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.