به نظر منم بهتره یه روانپزشک خوب برین. حالا این دختر هیچی. شما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده خودتونو داغون دارین می کنین. به خاطر خودتون پیگیری کنین. واقعا هیچ اتفاقی نیفتاده که انقدر به خودتون دارین اذیت می دین.
در مورد عشق. من بیشتر از یه بار عاشق شدم. هیچ بار از عاشق شدنام شبیه هم نبودن. شما منحصر به فردین براش. حتی باهاتون میشینه از چیزایی که نباید هم می گه. براش امین بودین. هر چند که اشتباه کرده. امیدوارم الان که سنش بیشتر شده اینو بدونه که هر چیزی رو نباید به شما بگه و اعصابتونو خراب نکنه.
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)