برادر خوبم به همدردی خوش امدید شما خودتون گفتید که مرحله دوستی دختر و پسری رو قبلا گذروندید و اون درسی شده براتون و خودتون واقف شدید که ضربه روحی که طرفین متحمل میشند خیلی زیاده . پس دیگه تکرارش نکنید . ولی نیاز عاطفی و جنسی که دارید رو چکارش کنید ؟ این سوالیه که پیش میاد . همونطور که مدیر همدردی عزیز بیان کردند و مثال خیلی خوبی زدند . این نیاز و این غریزه برای همه وجود داره . ولی عده ای بنابه شرایطشون ترجیح میدهند 4-5 سالی صبر کنند تا در شرایط بهتری ازدواج کنند ولی عده ای ترجیح میدهند همین الان ازدواج کنند. در هر حال در فرهنگ و دین و ایین ما راهی به غیر از ازدواج برای رفع نیاز های عاطفی و جنسی متصور نیست . و هر راه دیگری میتونه به شدت اسیب زا باشه . ازدواج تو این سن و با شرایط شما گرچه ممکنه سخت به نظر برسه ولی نا ممکن نیست . میشه خانواده یا دختری رو که شرایط شما رو بپذیرند رو پیدا کرد . فقط سطح توقعتون باید زیاد بالا نباشه و به هم کفو خودتون راضی باشید . میتونید پس از عقد دوران نامزدیتونو طولانی تر کنید تا کارهاتون رو سامان بدید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)