هر چند نمیشه از روی ظاهر قضاوت کرد.
اما مثلا با دختری که صبح یه کلاس داری و عصر هم یه کلاس و میبینی لاک میزنه خب مشخصه که نماز نخونده دیگه چون توی دانشگاه دیگه وقتشو نداره بره لاکشو پاک کنه و بعدش باز دوباره لاک بزنه !!!
کلا من زمانی که دانشجو بودم خیلی روی این موضوع تحقیق کردم باید بگم اکثر این دختر ها نماز نمی خونند.بازم میگم ممکنه پیدا بشند کسانی که قبل از هر نماز لاکشونو پاک کنند و بعد دوباره هی لاک بزنند و روزی چند ساعت وقت تلف کنند بابت این کار !!! ولی من ندیدم..شاید لاکی اختراع شده باشه که زود پاک شه !!!
ضمنا اصلا سوال خنده داری نیست و خیلی هم خوبه.کلا از روی سایز ناخن دختر ها هم میشه پی برد چقدر خونه دار و کدبانو هستند یا نیستند !!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)