چندین بارتوی تایپیک ها،بعضی ازعلماوفضلا به علوم انسانی برچسب تحقیرمیزنن..
رشته روانشناسی که الان شده مذهب دنیای مدرن،جزو علوم انسانیست..پیچیدگی اثبات یک فرضیه دربعضی رشته های علوم انسانی ازفیزیک هم دشوارتره....بمب هسته ای ومتعلقاتش هدیه ی رشته ی فیزیک بود!!.اماعشق وانسان دوستی هدیه ی رشته های علوم انسانی بود.
حالاباز علماء مهندس بیان نظربدن
محیط زیست روکه داغون کردیدلایه ازن رو هم سوراخ کردید،زباله های صنعتی رو که توی رودخانه هاودریاهاباعث مرگ دسته جمعی حیوانات آبزی شده،اینهاهمه دست آوردهای مهندسین گرامیه.
ما یه سیصد سال باید عمرکنیم تاشاهد تجزیه پلاستیکهای سیصد سال قبلش باشیم.بعضی میوه های اصلاح شدتون سم زا ازآب درومده .داروهایی که دادید به مرغ ودامها سریعتربزرگ بشن ضررش برای آدما بدترازسودش بود یعنی ازعمرانسان میزنه.
تازه علمای گرامی عینک دودی هم میزنن وباچه اعتمادبه نفسی راه میرن هرکی ندونه ماکه میدونیم چه دسته گلهایی به آب دادید!
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)