به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 82

Threaded View

  1. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ash1 نمایش پست ها
    ما هم با این قد و قواره باید بریم دنبال یه دختر زشت و قدکوتاه دیگه چاره ای نداریم.
    باسلام من پست های شمارو از اول تا اینجا خوندم با این جمله مواجه شدم تازه متوجه شدم چرا اینقد رو قدتون حساسیت دارین !!!
    خب وقتی خودتون درمورد دختران قد کوتاه همچین نظرری دارین دیگه چه انتظاری از دیگران باید داشته باشین.!!!!
    آخه این چه طرز تفکریه شما دارین؟؟

    مهم نیست قدتون بلند باشه یا کوتاه مهم اینه با همسر آیندتون تناسب قدی ظاهری اخلاقی باطنی و... داشته باشین به عبارتی هم کفو هم باشین
    بعضی زوجا رو دیدین بهشون میگن چقدر به هم میاین ؟؟؟ ناخوداگاه من خودم بعضیارو میبینم، چقدر از نظر ظاهری شبیه هم هستن.

    خب خودتون قدتون متوسطه بعد یه دختر از خودتون بلندتر میخواین؟؟؟بنظرتون خیلی قشنگه یه خانوم از شوهرش قد بلندتر باشه!!
    بعضی مرداا مینالن از اینکه همسراشون کفش های پاشنه بلند میپوشن بعد قدشون از همسرشون هم بلند تر میشه. گاهی مگن خب باباجان تو وفتی این کفش میخری فکر نمیکنی قراره درکنار من راه بری!!! بعد حالا شما تصور کنین که قد خانوم بلند هم باشه.دیگه هیچی!
    بهتره که خانوم چند سانتی از اقا پسر کوتاه تر باشه. حتی کفش پاشنه بلند هم میپوشه کوتاه تر بنظر بیاد.نه هم قد (من خودم به عنوان دختر اینطوری میپسندم)

    بهتر هم هست این اختلاف زیاد هم نباشه.

    اتفاقا من که دخترم خب طبیعتا دوست های دختر زیادی دارم رنج قد های دختران زیاد نیست. اکثرا قد متوسطی دارن.

    درمورد زشت بودن هم که گفتین من اتفاقا دارم فکر میکنم دوستای قد کوتاهم خیلیییی خوشگلتر از قد بلندا هستن.(حالا نه اینکه اینجا باز اونی که قدبلنده ناامید بشه ، درکل میگم خوشگلی و زشتی به قد کوتاهی و بلندی نیست.)

    خانواده مامان من قد کوتاه هستن ، دایی بزرگم همینطور ، دختر دایی من از نظر زیبایی به مامانش رفته بسیار دختر زیباییست اما ازنظر قدی چون هم داییم بلند قد نبودن نه زنداییم قدش کوتاهه حدودا فکر کنم 155 باشه. اما واقعا خوشگله از نظر زیبایی چیزی کم نداره. غیر از همین قدش. میخوام بگم دخترای خوشگل قد کوتاه زیاده شمانگران زیبایی نباشین

    اتفاقا با این قد کوتاهشون نمیشه که یه شوهر خیلی قد بلند بخواین زیاد قشنگ نیست وقتی کنار هم وایمیستن.
    خوبه قداشون فاصله خیلی زیادی نداشته باشه.


    یه تجربه هم از خودم بگم :

    من هم قد زیاد بلندی ندارم حدودا 157 هستم ، قبل از این خاطره برام قدم اصلا مهم نبود یعنی نمیدونستم که مثلا مهمه ، حس کوتاه قد بودن نداشتم.
    تا اینکه یبار مادر یه اقا پسری با اینکه خود اقا پسر گویا منو پسندیده بود بهم میگن قدش کوتاهه. طوری که من فهمیده بودم نظرشون ، نظر اقا پسر هم تحت تاثیر قرار داده بود ! (جالبه خود اون خانوم هم زیاد قد بلند نبودن (یعنی ازنظر قدی مثه مامانم بودن ازمنم بلندتر نبودن پسر بزرگشون هم من که نسبت به برادراشون دیدم همیچین قد بلند نبودن نسبت به بقیه اقایون هم مقایسه کردم قد بلند نبودن کاملا از نظرم متوسط بودن.))

    یادمه خیلی ناراحت شده بودم و اعتماد بنفسم خیلی اومده بود پایین. طوری شده بود که هیچ خواستگاری و دیگه دوست نداشتم ببینم .
    اصلا اعصابم خورد میشد وقتی متوجه خواستگاری میشدم.
    تااینکه مامانم و خالم با یه نقشه ای یبار منو تو یه موقعیتی قرار دادن که بیشتر جنبه خواستگاری داشت که میخواستن مامان اقا پسر منو ببینه ، من دیر متوجه جریان شده بودم و تو عمل انجام شده قرار گرفته بودم، اتفاقا این خانوم منو پسندیده بودن خیلی اصرار پشت اصرار که میخواین جلسه دوم گذاشته بشه پسر هم منو ببینه ، من تعجب کردم که چطور منو انتخاب کردن ، طفلکی بهشون گفتم سلیقه اشون خوب نبوده من موافق جلسه دوم نیستم ، دوباره دیگه بخاطر سردرد های مامانم و اصراراهای خالم مجبور شدم قبول کنم ، جلسه دوم من که رفتم پسره از اون اقا پسر قبلی که منو نپسندیده بودن به خاطر قد هم خوشتیب تر بود هم قد بلندتر.!!

    خود اقا پسر هم اتفاقا منو پسندیدن!

    بعد اون قضیه من اعتماد بنفسم خیلی بهتر شد، فهمیدم چقد الکی حرف فقط یه نفر روم تاثیر گذاشته بود، به من دوستام و اطرافیان هم میگفتن تو اشتباه میکنی رو حساب حرف یه نفر ، اعتماد بنفست اینقد پایین اومده طوری که حاضر به دیدن هیچ خواستگاری نیستی. دقت کردم دیدم هیچکس دیگه ای تا قبل اون خانوم به من این حرفو نزده بود. هیچکس هم بعدش نزد.

    الانم با خودم گفتم اگه هرکس دیگه ای مثه اون خانوم این حرف و بزنه بهم برنمیخوره ، فهمیدم این موضوع کاملا سلیقه ایه. خیلیارو دیدم که قد کوتاه تر از من هم داشتن و شوهرشون هم ازشون قد بلندترن حتی 170 - 180 ، خوشبخت هم هستن !! وقتی هم ازشون میپرسی مثلا موضوع قد تو زندگیتون تاثیر گذاره میخندن میگن این چه حرفیه! اصلا به این چیزا نیست. اینقد معیار هست و مشکلات هست که باید بهش توجه بکنی و زندگیت و تحت تاثیر قرار میده که این چند سانتی متر تو ش گمه!!

    راسی من الان دارم فکر میکنم قد شما کم نیست اصلا من الان دارم فکر میکنم به پسرایی که اطرافم دیدم قد کوتاه تر از شما هم وجود داره. نمیدونم چرا اعتماد بنفستون اینقد پایینه!!

    درمورد اینکه اکثرا دخترا تیپ ورزشکاری میپسندن. باید بگم من بشخصه از این پسرایی که میرن بدنسازی بدناشون میشه مثه کباب کوبیده(البته ببخشیدا سلیقه ایه دیگه) بدم میاد.

    تو دوستامم بعضیا مثه من فکر میکنن بعضیا هم نه!! سلیقه است دیگه هرکسی یه جوری فکر میکنه.

    شما باید دنبال دختری باشین که به سلیقه تون بخوره ، شما هم به سلیقه ایشون بخورین (یه جورایی هم کفو هم باشین علایق و سلایق مشترک داشته باشین.)
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : جمعه 29 فروردین 93 در ساعت 12:05

  2. 8 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    AMIN 1994 (جمعه 29 فروردین 93), e-lampard (دوشنبه 01 اردیبهشت 93), فرهنگ 27 (جمعه 29 فروردین 93), کیارش۲ (جمعه 29 فروردین 93), پونیو (چهارشنبه 03 اردیبهشت 93), واحد (دوشنبه 01 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (جمعه 29 فروردین 93), حسين40 (سه شنبه 02 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احساس میکنم همسرم خیلی درگیری فکری داره وتحت فشار کاریه.میخوام کمکش کنم
    توسط آناهیتا۲۷ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آذر 96, 13:08
  2. قد کوتاه اخه چرا خدا
    توسط mahmoud777 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 دی 92, 11:14
  3. کبوتر با کبوتر، باز با باز
    توسط lord.hamed در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 فروردین 92, 16:06
  4. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02
  5. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.