باسلام من پست های شمارو از اول تا اینجا خوندم با این جمله مواجه شدم تازه متوجه شدم چرا اینقد رو قدتون حساسیت دارین !!!
خب وقتی خودتون درمورد دختران قد کوتاه همچین نظرری دارین دیگه چه انتظاری از دیگران باید داشته باشین.!!!!
آخه این چه طرز تفکریه شما دارین؟؟
مهم نیست قدتون بلند باشه یا کوتاه مهم اینه با همسر آیندتون تناسب قدی ظاهری اخلاقی باطنی و... داشته باشین به عبارتی هم کفو هم باشین
بعضی زوجا رو دیدین بهشون میگن چقدر به هم میاین ؟؟؟ ناخوداگاه من خودم بعضیارو میبینم، چقدر از نظر ظاهری شبیه هم هستن.
خب خودتون قدتون متوسطه بعد یه دختر از خودتون بلندتر میخواین؟؟؟بنظرتون خیلی قشنگه یه خانوم از شوهرش قد بلندتر باشه!!
بعضی مرداا مینالن از اینکه همسراشون کفش های پاشنه بلند میپوشن بعد قدشون از همسرشون هم بلند تر میشه. گاهی مگن خب باباجان تو وفتی این کفش میخری فکر نمیکنی قراره درکنار من راه بری!!! بعد حالا شما تصور کنین که قد خانوم بلند هم باشه.دیگه هیچی!
بهتره که خانوم چند سانتی از اقا پسر کوتاه تر باشه. حتی کفش پاشنه بلند هم میپوشه کوتاه تر بنظر بیاد.نه هم قد (من خودم به عنوان دختر اینطوری میپسندم)
بهتر هم هست این اختلاف زیاد هم نباشه.
اتفاقا من که دخترم خب طبیعتا دوست های دختر زیادی دارم رنج قد های دختران زیاد نیست. اکثرا قد متوسطی دارن.
درمورد زشت بودن هم که گفتین من اتفاقا دارم فکر میکنم دوستای قد کوتاهم خیلیییی خوشگلتر از قد بلندا هستن.(حالا نه اینکه اینجا باز اونی که قدبلنده ناامید بشه ، درکل میگم خوشگلی و زشتی به قد کوتاهی و بلندی نیست.)
خانواده مامان من قد کوتاه هستن ، دایی بزرگم همینطور ، دختر دایی من از نظر زیبایی به مامانش رفته بسیار دختر زیباییست اما ازنظر قدی چون هم داییم بلند قد نبودن نه زنداییم قدش کوتاهه حدودا فکر کنم 155 باشه. اما واقعا خوشگله از نظر زیبایی چیزی کم نداره. غیر از همین قدش. میخوام بگم دخترای خوشگل قد کوتاه زیاده شمانگران زیبایی نباشین
اتفاقا با این قد کوتاهشون نمیشه که یه شوهر خیلی قد بلند بخواین زیاد قشنگ نیست وقتی کنار هم وایمیستن.
خوبه قداشون فاصله خیلی زیادی نداشته باشه.
یه تجربه هم از خودم بگم :
من هم قد زیاد بلندی ندارم حدودا 157 هستم ، قبل از این خاطره برام قدم اصلا مهم نبود یعنی نمیدونستم که مثلا مهمه ، حس کوتاه قد بودن نداشتم.
تا اینکه یبار مادر یه اقا پسری با اینکه خود اقا پسر گویا منو پسندیده بود بهم میگن قدش کوتاهه. طوری که من فهمیده بودم نظرشون ، نظر اقا پسر هم تحت تاثیر قرار داده بود ! (جالبه خود اون خانوم هم زیاد قد بلند نبودن (یعنی ازنظر قدی مثه مامانم بودن ازمنم بلندتر نبودن پسر بزرگشون هم من که نسبت به برادراشون دیدم همیچین قد بلند نبودن نسبت به بقیه اقایون هم مقایسه کردم قد بلند نبودن کاملا از نظرم متوسط بودن.))
یادمه خیلی ناراحت شده بودم و اعتماد بنفسم خیلی اومده بود پایین. طوری شده بود که هیچ خواستگاری و دیگه دوست نداشتم ببینم .
اصلا اعصابم خورد میشد وقتی متوجه خواستگاری میشدم.
تااینکه مامانم و خالم با یه نقشه ای یبار منو تو یه موقعیتی قرار دادن که بیشتر جنبه خواستگاری داشت که میخواستن مامان اقا پسر منو ببینه ، من دیر متوجه جریان شده بودم و تو عمل انجام شده قرار گرفته بودم، اتفاقا این خانوم منو پسندیده بودن خیلی اصرار پشت اصرار که میخواین جلسه دوم گذاشته بشه پسر هم منو ببینه ، من تعجب کردم که چطور منو انتخاب کردن ، طفلکی بهشون گفتم سلیقه اشون خوب نبوده من موافق جلسه دوم نیستم ، دوباره دیگه بخاطر سردرد های مامانم و اصراراهای خالم مجبور شدم قبول کنم ، جلسه دوم من که رفتم پسره از اون اقا پسر قبلی که منو نپسندیده بودن به خاطر قد هم خوشتیب تر بود هم قد بلندتر.!!
خود اقا پسر هم اتفاقا منو پسندیدن!
بعد اون قضیه من اعتماد بنفسم خیلی بهتر شد، فهمیدم چقد الکی حرف فقط یه نفر روم تاثیر گذاشته بود، به من دوستام و اطرافیان هم میگفتن تو اشتباه میکنی رو حساب حرف یه نفر ، اعتماد بنفست اینقد پایین اومده طوری که حاضر به دیدن هیچ خواستگاری نیستی. دقت کردم دیدم هیچکس دیگه ای تا قبل اون خانوم به من این حرفو نزده بود. هیچکس هم بعدش نزد.
الانم با خودم گفتم اگه هرکس دیگه ای مثه اون خانوم این حرف و بزنه بهم برنمیخوره ، فهمیدم این موضوع کاملا سلیقه ایه. خیلیارو دیدم که قد کوتاه تر از من هم داشتن و شوهرشون هم ازشون قد بلندترن حتی 170 - 180 ، خوشبخت هم هستن !! وقتی هم ازشون میپرسی مثلا موضوع قد تو زندگیتون تاثیر گذاره میخندن میگن این چه حرفیه! اصلا به این چیزا نیست. اینقد معیار هست و مشکلات هست که باید بهش توجه بکنی و زندگیت و تحت تاثیر قرار میده که این چند سانتی متر تو ش گمه!!
راسی من الان دارم فکر میکنم قد شما کم نیست اصلا من الان دارم فکر میکنم به پسرایی که اطرافم دیدم قد کوتاه تر از شما هم وجود داره. نمیدونم چرا اعتماد بنفستون اینقد پایینه!!
درمورد اینکه اکثرا دخترا تیپ ورزشکاری میپسندن. باید بگم من بشخصه از این پسرایی که میرن بدنسازی بدناشون میشه مثه کباب کوبیده(البته ببخشیدا سلیقه ایه دیگه) بدم میاد.
تو دوستامم بعضیا مثه من فکر میکنن بعضیا هم نه!! سلیقه است دیگه هرکسی یه جوری فکر میکنه.
شما باید دنبال دختری باشین که به سلیقه تون بخوره ، شما هم به سلیقه ایشون بخورین (یه جورایی هم کفو هم باشین علایق و سلایق مشترک داشته باشین.)








) بدم میاد.

علاقه مندی ها (Bookmarks)