عجب تاپیکی شد این تاپیک منم دوباره دارم حس میکنم قدم کوتاههیعنی این 176-7 منم کوتاهه هیچ امیدی نیست ؟ :دی
شماها دیگه خیلی دارین سخت میگیرین
وقتی قد نرمال جامعه همینه شما چرا سعی دارین یجوری خودتون رو زیر نرمال نشون بدین ؟
اتفاقا کم هستن اون دسته از دخترایی که توقع دارن شوهرشون 20 سانت از خودشون بلندتر باشه!
خیلی حساس شدی داداش حتی از منم بیشتر حساس شدی
این اصلا خوب نیست







یعنی این 176-7 منم کوتاهه هیچ امیدی نیست ؟ :دی

علاقه مندی ها (Bookmarks)