سلام به همه دوستان
دختری هستم 26 ساله. حدود 2 سال پیش با پسری آشنا شدم و قرار بود ازدواج کنیم. به خاطر اشتباهی که در گذشته انجام داده بودم و مطرح کردنش همه چیز به هم خورد و با نظر مشاور صلاح بر این دیدیم که ازدواج نکنیم. ولی واقعا ایشون همون چیزی بود که همیشه دوست داشتم ولی حیف که...
از اون ماجرا تا امروز 2-3 خاستگار جدی داشتم ولی چون چند ماه با یکی بودم که همه جوره از دید من کامل بود، الان که این خصوصیات را در این آقایون نمیبینم نمیتونم بهشون جواب مثبت بدم.(حتی چیزهایی که قبلا میتونستم نادیده بگیرم الان نمیتونم). فکر میکنم سطح توقعم تا حد زیادی بالا رفته.
خاستم از دوستان راهنمایی بخوام که آیا این حالت طبیعیه یا باید اصلاحش کنم؟ و اگه قراره سطح توقعم را بیارم پایین راهش چیه؟
ممنون از راهنماییاتون....









علاقه مندی ها (Bookmarks)