به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 95 [ 19:37]
    تاریخ عضویت
    1393-1-03
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    2,112
    سطح
    27
    Points: 2,112, Level: 27
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 174 در 61 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط saramari2 نمایش پست ها
    با سلام به همگی. من دختری ۲۲ ساله هستم. در حال حاضر در دانشگاه مشغول به تحصیل هستم. داروسازی میخونم. چند وقتی هست درگیری ذهنی برام پیش آمده و نمیتونم حلش کنم. همانطور که میدونید جو دانشگاها الان طوری شده که دختر ها و پسرها با هم دوستن.
    من دختری هستم که به این پسرهای هم کلاسی به چشم برادر نگاه میکنم و هیچ وقت بیشتر از این برام مهم نبودن. اما الان حدودن یک سالی هست که تمام دوستام با پسرها دوست شدن. جدیدن خیلی احساس بدی دارم. همش‌ میخوام مثل اونا باشم. دلم میخواد با یکی باشم.
    چند ماه پیش یکی اومد جلو اما من ردش کردم چون ازش خوشم نیومد.
    مدتیه حالت نرمال ندارم. همش خیال پردازی میکنم. همش خودمو با یکی تو ذهنم میبینم. همش تو خواب میبینم عروس شدم. عید یکی از آشنایان به هوای آشنایی پسرشون با من در مسافرت به دیدن ما آمدند. زیاد برخوردی نداشتیم اما از پسره خوشم اومد. طوری بود که همه میگفتن میان خواستگاری. اما نیومدن.
    من همش احساس افسردگی دارم که من چه مشکلی دارم که هیچ کس مناسب طرف من نمیاد. سر این موضوع یک هفته افسرده بودم. همش دلم میخواد یک آدم مناسب رو پیدا کنم و مثل بقیه تجربه داشته باشم نه اینکه همش خیال پردازی کنم. نمیدونم با خودم چه جوری کنار بیام که به وقتش آدم مناسب پیدا میشه و من هم هیچ مشکلی ندارم. اما احساس پوچی میکنم، دلم نمیخواد این رویا پردازیا به درسم آسیب بزنه
    سلام

    من قضیه رو از رو به رو نگاه میکنم و فقط یک جمله به ذهنم میرسه

    اونهایی که از پل گذشته اند ( دوست پسر و دوست دختر دارند ) حسرت پاکی شما و گذشته خودشون رو میخورند

    شاید الان جمله ام رو به خوبی درک نکنید (به دلیل افکار و جوء حاکم در دانشگاه ) اما باور کنید دوستی های امروز سرابی بیش نیستند هرچی جلو میرید باز هم به اب نمیرسید

    به خدا توکل کنید هیچ دوستی بهتر از خودش نیست

    برای قوی تر کردن این رابطه دوستی فقط کافیه روزی سه مرتبه باهاش صحبت کنی - نماز

  2. 2 کاربر از پست مفید ذمانح تشکرکرده اند .

    m.reza91 (چهارشنبه 27 فروردین 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 27 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نیاز عاطفی شدید+سن پایین+ پسر بودن=؟
    توسط Mr.Anderson در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 اسفند 93, 17:29
  2. ترمیم رابطه دو نفر( پسر داییم و همسرش )
    توسط parvizb در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 اردیبهشت 93, 09:34
  3. پسرداییمو و خانمش تو عقدن ( فوری فوری مشاوره بدید)
    توسط آزاده69 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 11 خرداد 92, 05:00
  4. رفتم به پسر مورد علاقم گفتم و...! لطفا راهنماییم کنید
    توسط مهنا67 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 آبان 91, 22:01
  5. +پسر بالا شهری و دختر پایین شهری !
    توسط lord.hamed در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 27 بهمن 86, 10:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.