
نوشته اصلی توسط
behroozoorheb
خیلی ممنون که نظرتونو گفتین
بحث اصلی من و علت اصلی اینکه این تاپیک رو زدم این بود که این دختر ماجرای خاستگار قبلی خودشو برای من تعریف کرده .من خواستم بفهمم که اگر من پیشنهاد ازدواج بهش بدم،
آیا ممکنه که مثلا بگه نه تو راز منو میدونی و این درست نیست و از این حرفا؟؟
خود من اگه مطمئن باشم که دیگه احساسی نسبت به پسر قبلی نداشته باشه و دیگه بهش فکر نکنه، مشکلی ندارم .
بعضی از داستانای این انجمن رو خوندم(البته هنوز به موردی که مثله قضیه من باشه برنخوردم) . میترسم دختره بگه چون تو این اطلاعاتو در مورد من داری ، نه نمیشه که با هم ازدواج کنیم. مورد بعدی هم اینکه گفتید (وقت بیشتری به اتمام رابطه اختصاص بدین مثه دو ماه یا سه ماه.) منظورتون چیه؟ یعنی از الان به بعد به یه شکله دیگه ادامه بدیم رابطه رو؟
اگه بهش پیشنهاد یه قرار ملاقات حضوری بدم، اشتباهه؟ که اصلا ببینیم واقعا همون شکلی که هر دوی ما گفتیم، هستیم یا نه؟؟
اگه لینک موارد مشابه قضیه من رو میدونید لطفا بگید. چون من هنوز پیدا نکردم.
ممنون و موفق باشید
علاقه مندی ها (Bookmarks)