سلام
1-من چند روز پیش دوره ی ازدواج آقای فرهنگ رو کامل گوش کردم.میخواستم نظر شما رو هم در خصوص مسائلی که ایشون مطرح میکنه توی اون دوره جویا بشم.چون به نظرم روشش واسه ازدواج خیلی سخت گیرانه هست توی بحث معیارها و خواستگاری. واقعا سخت گیرانه است و تقریبا هیچ خانواده ای به این شکل عمل نمیکنه چون همینجوریش کیس کمه وای بحاله اینکه اینهمه محدودیت بذاری.
2-آقای فرهنگ توی یکی از صحبتهاشون توی این دوره میگه که خانواده ی دختر به هیچ عنوان نباید جلسه ای با حضور مادر و دختر پسر، برای دیدن دختر بدون حجاب به خونشون راه بدن چون توهین به دختر محسوب میشه و اگر خانواده ی پسری همچین پیشنهادی رو داد شایستگی شما رو نداره.
3-صحبت دوطرفه بین دختر و پسر به نظرتون توی جلسه اول خواستگاری نیاز هست یا از جلسه دوم به بعد؟آیا بعد از اتمام جلسه اول شماره موبایل دختر رو میشه گرفت تا تلفنی هم صحبت کرد یا اینکار درست نیست؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)