سلام تنها خانوم***شاید بخاطر اینه که هنوز اون اقا توقلبت تموم نشده که خدا دست ب کار نمیشه و ظلم در حق همسر ایندت میشه که وقتی به عشق سابقت فک میکنی با یکی دیگه بساط خاستگاری بریزی***راستی چرا قلم صنع نمیای دلمون برات تنگ شده بید!
تشکرشده 345 در 183 پست
سلام تنها خانوم***شاید بخاطر اینه که هنوز اون اقا توقلبت تموم نشده که خدا دست ب کار نمیشه و ظلم در حق همسر ایندت میشه که وقتی به عشق سابقت فک میکنی با یکی دیگه بساط خاستگاری بریزی***راستی چرا قلم صنع نمیای دلمون برات تنگ شده بید!
دختر تنهاا (جمعه 08 فروردین 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)