شیرینی ؟؟!! میشه عکسشو گذاشت دل آدم ها رو آب کرد
میشه مثه الان خبر خوش داد لبخند به چهره های اخمو عبوس آورد.
خلاصه هرچیزی که باعث بشه دهن و چهره ما شیرین بشه ، شیرینی محسوب میشهدیگه راهشو خودت پیدا کن.
بله منم ازدواج نکردم، اتفاقا میخواستم بیام یه تاپیک تکراری بزنم این خبر خوش شمارو دیدم پشیمون شدم. (آخه یبار در زمینه اینکه نمیخوام ازدواج کنم ، داشتم بی نتیجه به انجمن آزاد منتقل شد)
من نمیدونم چرا هروقت خبر ازدواج دیگران میشنوم خوشحال میشم یادم میره از ازدواج کردن میترسم
باز تا به حرف خواستگاری و ازدواج خودم میرسه افسرده میشم میترسم!
خدا دعای نوعروس هارو گوش میده پس برای منم دعا کن اینقد از ازدواج نترسم بتونم باهاش کنار بیام و مامانیمم که همه دنیامه بتونم خوشحال کنم.![]()








دیگه راهشو خودت پیدا کن.
)


علاقه مندی ها (Bookmarks)