دوست عزیز من همه مطالب تاپیک شما رو نخوندم فقط مختصر نگاهی بهشون انداختم
ولی فکر میکنم دغدغه اصلی شما دستم اومده
از این ناراحتی که پسر پاک دیگه نیست و حسرت میخوری چرا سعی نکردی رابطه عاشقانه ای توی زندگیت داشته باشی
منم گاهی با خودم از این فکرا می کنم
من توی زندگیم با هیچ پسری رابطه نداشتم ولی کسی بوده که دوسش داشته باشم و میدونستم که این دوست داشتن دو طرفه است
اما:
گاهی اون اوایل با خودم حسرت میخوردم اگه باهاش در ارتباط بودم و این علاقه بیشتر میشد شاید تا الان ما به هم می رسیدیم و اصلا ازدواج کرده بودیم
و یا چرا با وجود 24 سال سن و پسرای زیادی که توی دانشگاه و محیط کار دیدم به کسی اجازه ندادم بهم نزدیک بشه
متاسفانه اینا گاهی فکرایی بود که به سرم می اومد
ولی وقتی عاقلانه با خودم فکر می کردم به این نتیجه می رسیدم که خدا چقدر منو دوست داشته که وارد این روابط نشدم
باعث شده که پاکی خودم رو حفظ کنم و همیشه برای خودم حد و حدود قائل بودم
میدونم که خیلی حس خوبیه وقتی بدونی کسی دوست داره و کسی رو دوست داشته باشی ولی چرا این لذت رو همیشگی نکنیم! این دوست داشتن رو برای همسر آینده داشته باشیم و در کنارش لذت ببریم
ما این روابط رو از دور می بینیم ولی واقعا چیزی به جز دردسر برای ما نداره
اینکه همیشه به یه نفر متعهد باشی دوسش داشته باشی بدون اینکه بدونی برای همیشه مال خودته
باهاش حرف بزنی ولی بدونی که لحظه لحظه حرف زدنت و عشقت چیزی جز عذاب وجدان برات نداره (نمیدونم از لحاظ اعتقادی در چه حدی هستی)
تازه از کجا معلوم کسی که دوسش داری واقعا به صلاحت باشه و در نهایت به همدیگه برسید
خانوم عزیز دوست داشتن و دوست داشته شدن با شرایط فعلی کار ساده ای نیست (منظورم قبل ازدواجه) تمام احساس و زندگیتو برای کسی بذاری که معلوم نیست روزی بتونی در کنارش به آرامش برسی یا نه
تا اینجای قضیه فرض کردیم که دوست داشتن دو طرفه است ولی اگر یه جای کار یکی از دو طرف کم بیارن چی میشه؟!
اگر مخالفت خانواده و عدم تناسب باشه چطور؟
در نهایت اگه به جدایی ختم شد چیزی جز افسردگی و داغون شدن برای شما نخواهد داشت
همچین روابطی وقتی به جدایی میرسن دسته کم 2 سال طول میکشه که طرفین به نبود هم عادت کنن و به روال عادی زندگی برگردن ولی مطمئن باش هیچ وقت از لحاظ روحی و عاطفی به روال عادی برنمیگردن
توی همین انجمن بگرد ببین چند نفر از روابط گذشته ای که به جدایی ختم شده می نالن حتی موردی هم داشتیم که بعد 10 سال فراموش نکرده
این روابط به این سادگی ها که من و شما می بینیم نیستن
تلاش و انرژی می خواد به ثمر نشستن این روابط
شما هم به جای این حسرت خوردن ها بهتره تصمیم جدی در مورد زندگی آینده بگیری و معیارهاتونو مشخص کنید و در مورد خواستگارها دقیق تر تصمیم بگیرید








علاقه مندی ها (Bookmarks)