از شما بپرسم که آیا باهاش قطع رابطه کنم کامل؟؟؟؟؟؟با این که بخشیدمش....اون شخص برادرم بوده...
سلام، به نظر من شما باید یک مشاور حضوری خوب برین تا هم مطمئن بشین که چیزهایی که توی تصورتون هست واقعین! و هم اینکه کمکتون کنه اگه اثر بدی از گذشته در شما مونده کمرنگترش کنه. اون مشاور بهتون خواهد گفت که چکار کنین بهتره!
علاقه مندی ها (Bookmarks)