به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 93 [ 15:23]
    تاریخ عضویت
    1392-12-03
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    12
    سطح
    1
    Points: 12, Level: 1
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    6 ضروری، با جاری حسود و مغرور چه کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.

    با سلام<br>من حدود 3 سال است که ازدواج کرده ام. در مقطع دکتری در حال تحصیل هستم. همسرم و خانواده اش بسیار محترم و مهربان هستند. اما این وسط تنها جاری من ( عروس اول) یک جور وسله ناجور محسوب می شود و اصلا چشم دیدن مرا ندارد!! در تمام این مدت به من بی محلی و بی توجهی کرده و حتی شوهرش (برادرشوهرم) را هم با خود هم داستان کرده و هردو آنها بنای بی توجهی و بی محلی را گذاشته اند! حتی پیش پدرشوهر من و خدا می داند چه کسان دیگری بدگویی مرا کرده اند. و اصرار دارند که من برایشان کلاس میگذارم!!! در صورتی که خدا شاهد است که اصلا اینطور نبوده و من &nbsp;آدم فروتنی هستم. چند مدت اخیر من هم به آنها بی محلی کردم و رفتارم با آنها خشک و سرد شد. اما پدر و مادر شوهرم اصرار دارند که ما باید با هم خوب باشیم و زیاد رفت و آمد کنیم!! و این فشار هم از جانب شوهرم و هم خانواده اش روی من هست که هر کاری آنها کردند من کاری نکنم و به روی خودم نیاورم و گذشت کنم. در صورتی که آدم باید در مقابل کسی گذشت داشته باشد که آن فرد متوجه اشتباه خودش باشد و رفتارش را تغییر دهد. ولی وقتی که آنها به رفتار خود ادامه می دهند و قیافه حق به جانب می گیرند و مدام پیش دیگران غیبت مرا می کنند و من هم اگر به روی خودم نیاورم، هیچ فرصت دفاعی ندارم! و آنها خودشان را مدام خوب جلوه می دهند و مرا خراب می کنند.<br>این مسئله خیلی ذهن مرا مشغول کرده. طوری دل مرا شکسته اند و ناراحتم کرده اند که احساس میکنم روزی از این ناراحتی خواهم مرد!!! لطفا مرا راهنمایی کنید. من چه عکس العملی باید نشان بدهم که نه مثل آنها بدرفتار و بی ادب باشم و نه تحقیر شوم. با سپاس فراوان از این وبسایت پر بار شما.

  2. کاربر روبرو از پست مفید سمیرا2014 تشکرکرده است .

    khaleghezey (سه شنبه 06 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بیا یاد بگیریم زیبایی ظاهری، مهمان امروز و فردای زندگی ماست.
    توسط به دنبال خوشبختی در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 شهریور 94, 14:06
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 25 مرداد 93, 14:12
  3. پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 آذر 91, 02:16
  4. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 خرداد 91, 02:19
  5. طلاق عاطفی، جدایی یا ادامه زندگی؟؟
    توسط lonely sky در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 72
    آخرين نوشته: جمعه 30 اردیبهشت 90, 11:31

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.