خب طبیعتا این حرفی که زدن باعث میشه من سنگین تر باهاشون برخورد کنم... اما این با واکنشی که شما میگید فرق داره...![]()
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
خب طبیعتا این حرفی که زدن باعث میشه من سنگین تر باهاشون برخورد کنم... اما این با واکنشی که شما میگید فرق داره...![]()
هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...
ویرایش توسط میشل : چهارشنبه 30 بهمن 92 در ساعت 02:44
khaleghezey (پنجشنبه 01 اسفند 92), rozaneh (چهارشنبه 30 بهمن 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)