به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 95 [ 05:25]
    تاریخ عضویت
    1392-2-15
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    321

    تشکرشده 247 در 117 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    36
    Array

    نمی تونم قضاوت کنم و رفتار درست رو در پیش بگیرم کمکم کنید.

    سلام .خیلی به کمکتون نیاز دارم.
    همسرم همیشه موقع دعواهای شدید به پدر ومادرم زنگ می زد و اونارو می کشوند خونمون که بیاین ببینین دخترتون با زندگی من چه کرده . بماند دعوا سر چی بوده و کی مقصر .اما هر بار پدر و مادر من فریادها و توهین های همسرم رو نا دیده می گرفتن .البته پدر هیچ موقع نیومد و همیشه مادرم می یومد.
    این بار بعد از دعوای ما که همسرم با لجبازیش منو عصبی کرد و باعث شد من از کوره در برام و چون بار دار بودم می دونستم که اسیبی به من نمی زنه من توی سینش زدم و ... .همسرم به پدرم زنگ زد و با فریاد ازش استقبال کرد و بعد از اون خواهرم و مادرم هم از جریان مطلع شدن و اومدن و با اومدن اونها همسرم عصبی تر شد و بار اول بهشون گفت که برن اما چون نرفتن همسرم فحش داد و با فحش اون متاسفانه درگیری ایجاد شدهمسرم پدرو مادرم و زد و اونها هم از چیزی دریغ نکردن .و در نهایت من به خونه پدر و مادرم رفتم و بعد از این که همسرم و مادرش دنبال من اومدن من به خونه خودم برگشتم . و باتوجه بهوضعیت بارداریم سعی کردم این موضوع رو فراموش کنم .اما مشکل من:
    1- همسرم از مادرم شاکیه و کینه به دل گرفته چون می گه مامانت نباید من می زد در صورتی که مادرم می گه اون دست روی من بلند کرد
    2-همسرم کامل پشیمون نیست و میگه اشتباه کردم اما اونا هم در مقابل من اشتباه کردن .پس فرقی بین ما نیست .
    3-عذاب وجدان در مقابل پدر و مادرم و اجهافی که در حقشون شد منو اروم نمی ذاره و صحنه اون روز شده کابوسهای شبانه من.
    نمی دونم رفتار درست چیه .امیدوارم کارشناسا به کمکم بیان. شرایط سختی رو می گذرونم.

  2. 2 کاربر از پست مفید heaven65 تشکرکرده اند .

    کاغذ بی خط (یکشنبه 11 اسفند 92), الهام20 (چهارشنبه 07 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پیشنهاد یه عروسی شاد ولی متفاوت
    توسط Shayan68 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 14 اسفند 95, 13:33
  2. پاسخ ها: 61
    آخرين نوشته: جمعه 17 اردیبهشت 95, 22:06
  3. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 فروردین 92, 14:48
  4. احساس های متفاوت پیرامون ما؟!
    توسط sanjab در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 آذر 90, 10:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.