
نوشته اصلی توسط
shahrear
این طلاق یه سرنوشت هست!یه تقدیر هست!!هیچ مرد وزن راضی به طلاق نیستند!ولی خب اتفاق میفته!حالا تقدیر سرنوشت من چنین شده شما بباد تمسخر میگین افتخاریعنی طلاق؟؟
ازمکافات عمل هراس ندارید؟هر لحظه ممکنه این طلاق برای تک تک ماها رخ بدهد !!پس هیچکسی از طلاق در امان نیست!
یه داستان کوتاهی بتون بگم!من یه زمان ی یه کالایی را عمده وتکی بخانواده ها مفروختم تو شهرمون یه نفر زنشو طلاق داده بود هرچی التماسم کردند بااون نفر معامله نکردم یعنی ازمردی که زنشو طلاق می داد انقدر نفرت داشتم که مخواستم بکشمشون.
ولی خب تقدیر چنین خواست ما شدیم قهرمان مسابقه طلاق!!
خیلی برین تقدیرم متاسفم.ومادام العمرازاین سرنوشت شاکی هستم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)