به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #1
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array

    میخوام کار کنم ، همسر دیکتاتور من نمیزاره

    من و شروع یک مشکل جدید

    دوستان من 6 ساله که ازدواج کردم ، وقتی همسرم به خواستگاری من اومد ، همون روز اول بهشون گفتم که میخوام ادامه تحصیل بدم و سر کار برم . هیچ مخالفتی نکرد و اتفاقا گفت من هم همچین تصمیمی دارم ، خوب من هم خوشحال شدم . که هدف هامون با هم یکی هست .

    توی این 6 سال مشکلاتی برای همسرم پیش اومد که من نتونستم ادامه تحصیل بدم و هم نتونستم سر کار برم ، یک جورایی از خود گذشتگی کردم و هم اینکه همسرم راضی نبود .

    الان اون مشکلات برطرف شده و من به فکر این افتادم که دیگه وقتش هست هدف هام رو دنبال کنم ، اما امروز که به طور جدی با همسرم صحبت کردم و گفتم که من تصمیم گرفتم برم سر کار ، با من مخالفت کرد . خیلی خیلی شدید و با پرخاشگری گفت که من به هیچ عنوان اجازه نمیدم مگر کار دولتی ، چون خیالش راحته که کار دولتی گیر نمیاد ، دعوامون شد ، خیلی بدو بیراه گفت که من گوشم رو گرفتم که نشنوم چی میگه

    خیلی ناراحتم ، چرا اصلا اون باید برای من تصمیم بگیره ؟ یا اون باید حتما اجازه بده ؟چرا زیر تمام حرفهایی که روز اول گفتیم میزنه ؟ من باید شکایتش رو پیش کی کنم خدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بچه تو رو خدا من رو آروم کنید . احساس شکست میکنم ، احساس میکنم 6 سال گول خوردم ، چرا از روز اول سر حرفم پافشاری نکردم که من باید درس بخونم یا باید برم سر کار ؟ الان دیگه مدرک فوق لیسانس ارزشی نداره ، مگه میشه باهاش کار دولتی پیدا کرد ؟ با دکترا هم به زور میشه چه برسه به فوق لیسانس .

    اصلا حرفم نمیاد که احساس درونیم رو بگم ، فقط حرص دارم ، هی یادم میاد اشک میریزم ، که انقدر ضعیفم که نمیتونم هدفام رو دنبال کنم ،

    من میخوام هر طوری شده کار کنم ؛ یا درس بخونم . باید چه کار کنم ؟ انقدر شکه شدم کع توان اینکه بخوام همسرم رو راضی کنم ندارم ، اولا اون خیلی مصمم هست ، ثانیا من نمیخوام تا آخر عمرم خونه نشین باشم .

    به زن به چشم موجود ضعیفی نگاه میکنه که از عهده هیچ کاری جز کارای خونه بر نمیاد ، مرتب میخواد اعتماد به نفس من و خرد کنه . به من میگه تو کارای خونه رو انجام بدی بسه ، وای این حرفاش رو اعصاب منه ، مگه من کلفتم ؟؟؟؟؟؟؟ چرااااااااااااااااااا ؟

    دارم دیوونه میشم

  2. 4 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (شنبه 12 بهمن 92), khaleghezey (یکشنبه 13 بهمن 92), کاغذ بی خط (چهارشنبه 14 اسفند 92), دختر بیخیال (شنبه 12 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ریزش مو و اعتیاد پدرم و بیزاری از هویتم - چه کنم؟
    توسط Yellow.king در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 66
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 تیر 95, 21:31
  2. همسرم منو تنها میزاره میره منزل پدرش
    توسط marta در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: پنجشنبه 20 فروردین 94, 18:50
  3. میزان رفت و آمد با خانواده ها در دوران عقد
    توسط mahsa_456_2005 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 28 دی 90, 19:27
  4. از شوهرم بیزار شدم
    توسط rosha2 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 دی 89, 03:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.