در عین حال که همچنان معتقدم که ایشون نیاز به یک زن سنتی دارن تا یک زن امروزی
یک سوال هم از شما می پرسم
آیا بهش علاقه دارید ؟
یا صرفا به خاطر شرایط خوب یک خواستگار بهش فکر می کنید ؟
شاید اینجا حرف من با بقیه اعضا کمی تناقض داشته باشه . اما به نظر من اول باید اون شخصیت برات جذاب باشه و خواهان ازدواج باهاش باشی و بعد بیای شرایطش رو بسنجی
وگرنه میشه همین قضیه به دل ننشستن های این تالار
که مدام مراجعه کننده میاد که همسرم همه چیزش خوبه . اما علاقه ندارم بهش
من این برداشت رو کردم که شما بیشتر خواهان پیدا کردن دلیلی برای رد کردنش هستید تا دلیلی برای قبول کردنش
یعنی دلتون ایشون رو نمی خواد. اما انقدر منطقی هستید که می خواید دلیل منطقی برای رد کردنش پیدا کنید و به اصطلاح به دلتون میدون نمی دید و اجازه اظهار نظر نمی دید . که این هم یه مشکله
ولی همچنان معتقدم که کسی که از اول سازی رو شروع کنه ، تا آخرم همون ساز رو خواهد زد.
این آقا خواهان محدودیت شما هستن
شروع کنید در مورد دوستان و همکاران خود گهگاهی حرف بزنید تا عکس العملش رو ببینید
مثلا در مورد اینکه با گروهی از دوستانتون به مسافرت برید (منظورم دروغ نیستا ، واقعیت هایی رو که فکر می کنید با این شرایط عکس العمل نشون بدن رو در مورد خودتون مطرح کنید)
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)