دادا فدات شم اینا حریم شخصیه جوابت رو میدم ولی کلا اینچیزا رو از کسی زیاد نپرس خوششون نمیاد توی حریم شخصیشون وارد بشی اینو در کل گفتم
شغلم ابزار یراق ساختمانیه مشتری میاد و میره سرم خلوته.90% تا 95% توی زندگیم با همسرم تفاهم داریم یعنی مشکل خاصی نداریم اتفاقا میام تا پیشگیری کنم مهارت هام رو افزایش بدم تجربه کسب کنم و اطلاعات ناقصم رو در اختیار بقیه قرار بدم.
عاشق آنالیز کردن نوشته های کاربرا هستم.دیپلم فنی برق از دبیرستان خصوصینمره میدن الکی دارم.
یعنی چی فدات شم بدون شناخت؟!!!!! مگه خواستگاری واسه چی گذاشتن؟من خودم 3بار خواستگاریمون طول کشید کلا من آدمی هستم با هیچی مشکل ندارم یعنی سازگاریم خوبه.اتفاقا چون وضع مالی پدرم و پدرخانومم خوبه نگرانی زیادی واسه آیندم ندارم مغازمم به اندازه خودش درآمد داره یک تا یک و نیم البته الان بازار خراب شده یکم.خونه هم که خریدم تقریبا مشکل مالی ندارم.همسرمم پاره وقت حق تدریسی میکنه.
در مورد علایقم حداقل توی ضمینه سیاسی و اقتصادی واسه خودم اطلاعات زیادی دارم.دوس دارم برم درسم رو ادامه بدم ولی فعلا شرایط اقتصادی نمیزاره درکل رشته روانشناسی علاقه دارم.
خودم میشه گفت روشنفکر مذهبی(البته تا حدودی)خانواده خودم و همسرم هم مذهبی و چادری.
بازم سئوال داشتی بپرس![]()







نمره میدن الکی دارم.

علاقه مندی ها (Bookmarks)