ممنون دوستای خوبم.بله.حتما اجازه نمیدم بچه دار شم.
تصوری که تو ذهنم دارم طلاق مثل انتخاب بین بد و بدتره.
ولی با این توضیحات یعنی بعدش شما حاضر میشید برگردید به همون زندگی کسل کننده ولی تنها نباشید؟
تشکرشده 40 در 27 پست
ممنون دوستای خوبم.بله.حتما اجازه نمیدم بچه دار شم.
تصوری که تو ذهنم دارم طلاق مثل انتخاب بین بد و بدتره.
ولی با این توضیحات یعنی بعدش شما حاضر میشید برگردید به همون زندگی کسل کننده ولی تنها نباشید؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)