دوست عزیز من فکر میکنم این حس خانوم شما طبیعی باشه یعنی خانوما عاطفی هستن خصوصا کسایی که قبلا توی زندگیشون کسی نبوده و همه عشقشونو برای همسرشون گذاشتن
شما هم به توصیه دوستان سرزنشش نکنید و نشون بدید که درکش میکنید و متقابلا همچین حسی رو دارید
توی دوران عقد که سرشار از دوست داشتن و عشقه و آدما تازه دارن همدیگه رو کشف میکنن تشنه با هم بودن هستن خصوصا شما که خیلی هم پیش هم نیستید بی تابی ایشون طبیعیه
ضمنا خوندن اون کتابها هم برای ایشون و هم برای شما توصیه میشه مخصوصا کتاب رازهایی درباره زنان که توی یه بخشی دقیقا همین تفاوتها رو با مثال بیان میکنه خانومی رو مثال میزنه که برنامه روزانه اش رو نوشته و 90% به فکر همسرشه ولی همسرش فقط وقتی که از کار فارغ میشه به ایشون فکر میکنه
این مشکل شما ناشی از عدم شناخت خانوم ها هست زیاد حساس نباشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)