سلام

لطفا کمکم کنید:

1_چرا دوستام باهام سردند یا به مرور سرد میشن؟؟؟؟

2_چطور میشه رابطه ی دوستی را حفظ کرد؟

3_چطور میشه دوستان زیاد با کیفیت پیدا کرد؟و از کجا؟؟

(با توجه به اینکه مهارتهای دوستی را زیاد مطالعه کردم و تا حدودی بکار هم برده ام و بلدم)