خودت می گی اسطوره ای،آیا در دنیای اسطوره زندگی می کنی؟آیا شیرین هستی که
منتظر فرهادی؟پس باید انتظاراتتو با دنیای فعلی هماهنگ کنی.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
خودت می گی اسطوره ای،آیا در دنیای اسطوره زندگی می کنی؟آیا شیرین هستی که
منتظر فرهادی؟پس باید انتظاراتتو با دنیای فعلی هماهنگ کنی.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)