بالهای صداقت عزیز من دارم تلاش میکنم واسه زندگیم.. نمیدونم شاید من دارم مشکلاتو بزرگ میکنم و واقعا مشکله خاصی نباشه و فقط خودم افسرده و دلمرده باشم و توان شاد بودنو نداشته باشم..
من به شوهرم محبت میکنم..تحسینش میکنم..از خانوادش بد نمیگم..اما حده اینارو بلد نیستم..نمیدونم متوجه منظورم میشین یا نه اما نمیدونم جای محبت کردن کجاست..اینکه بهار گفته بود وقتی شوهرت پیشت نیست شارژ عاطفی نکنش یعنی چی؟؟ شایدم علتش این باشه که نتیجه ای که دلم میخوادو نمیبینم..
ی محبته جدید چجوری انجام بدم..کی انجام بدم..نمیتونم بفهمم شوهرم از زندگی با من راضی هست یا نه..وقتی نشون میده که شاده واقعن اینجوریه یا فقط ظاهرشه؟/
دیشب واسم کلی خرید کرد..به قول خودش نصف حقوقشو خرید کرد واسه من بدونه اینکه من بخوام..خودش میگه اگه دوست نداشتم ١ساعت هم باهات زندگی نمیکردم..
دارم کم کم بعضی وقتا ی جمله هایی بهش میگم که بدبینیش نسبت به خانوادم کم بشه..حس میکنم کم میشه ولی مطمئن نیستم..
از دست خودم از این همه سردرگمی و گیجی و اینکه همیشه تو ذهنم درگیره دوراهیهستم خسته شدم..همش یکی تو ذهنم میگه این کاری که کردی غلطه باید ی کار دیگه میکردی..بعدش به این فکر میکنم چه کاری خوبه درسته؟/هیچی به ذهنم نمیرسه باز میرسم به گیجی..
دلم میخاد یه شادی و خوشحالی بی حد به شوهرم بدم ولی نمیدونم چکار کنم..واسش کوپن عشق درست کردم امروز یدونه برداشت ..یکم واسش جالب بود اما نمتونم اونجوری که دلم میخاد خوشحالش کنم..
از طرفیم رفتارش خیلی شبیه رفتارای شوهره she هستش..دلش خیلی بچه میخاد..اما من بهش شک دارم همش..که خودش بچه میخاد واقعن یا خانوادش..زندگیم خوب میشه یا بهم میخوره..خسته شدم از این همه دو راهی ذهنم..
چکار کنم سر افراز ..فرشته مهربون ..بالهای صداقت..she ..since کمکم کنین اشکال از منه یا شوهرم ..شاید همه اینا به خاطر اذیت هایی باشه که تو طول زندگی مشترکم شدم..
- - - Updated - - -









علاقه مندی ها (Bookmarks)