به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خیال نمایش پست ها
    این حق طبیعیه هرکسیه اسمش خرید و فروش نیست
    من دلیل مخالفتم رو به ایشون نگفتم فقط جواب رد دادم هم دفعه اول و هم دوم اما ایشون نمیخواد بپذیره ،من حتی به اعتراف خودشون خیلی هم بد باهاش رفتار کردم که کلا دلسرد شه اما این دیگه تقصیره من نیست که ایشون میخواد بپای عشقش(بگفته خودش) بمونه
    اتفاقا خیلی هم باهاشون صحبت کردم که بفکر آیندش باشه حتی گفتم اگه بخواد آدمایی بهتر از اونچه تصور میکنه بهش معرفی میکنم اما قبول نکرد ضمن اینکه دوست عزیز که می فرمایید خرید فروش معامله مشتری و این چرندیات من بهیچ وجه توی این چند سال بهشون مراجعه نکردم حتی همین الان که واسه سومین بار پاشون ب زندگیم باز شده هر سه بار شروع کننده این ارتباط خودشون بودن ،کسی که بفکر معامله باشه فک نمیکنم خودش بی نقش بمونه اینطور فکر نمیکنین؟

    - - - Updated - - -

    اینکه می فرمایید ( نمیشه یک کاری رو قبول کنیم که انجام بدیم بعد پولش رو هم بگیریم ولی کارمون رو به بهانه های مختلف انجام ندیم.)بنده هم عرض کردم مرددم ،چون خونوادم ب 2دلیل مخالفش بودن :1-شناخت نداشتن(بومی نبودن)2-قیافه من هم دچار استرس شدم نمیدونم باید چیکار کنم،جلوی خونوادم بایستم؟یا سکوت کنم و اجازه بدم همچنان تصمیمات مهم زندگیمو خونوادم بگیرن
    من گفتم باقیافشون می تونم کنار بیام چون اصلا بقول روانشناسا در عرض9ماه قیافه آدما واسه هم عادی میشه فقط موندم به خونوادم چی بگم؟حالا تا اونموقع که قیافشون واسم عادی شه چجوری زندگی کنم؟
    من اگه عصبانی شدم به خاطر اینه که خودم قبلا این بلا رو سر کسی آوردم و روی اینجور چیزا یه کم حساس شدم و راستش بیشتر از دست خودم عصبانی هستم.

    دختر خوب، حرف من اینه که ازدواج یعنی دو آدم که بهم علاقه دارند و خیلی شوق دارند با هم باشند یک زندگی مشترک رو شروع میکنند، هر چیزی به غیر از این باشه

    یعنی بر اساس نیاز و شرایط بریم با کسی زندگی مشترک شروع کنیم دیگه میشه معامله.(هر چند قبول دارم شاید خیلی از ازدواج ها اینطوری باشند)

    اینکه میگین گفتن قیافه عادی میشه مربوط به قیافه ای هست که به دل شما نشسته و از نظرتون قشنگ اومده نه قیافه ای که نپسندیدین و به نظرتون زشت اومده.

    قشنگی عادی میشه ولی زشتی هیچ وقت بلکه به مرور بدتر هم میشه.

    اینکه ایشون چندبار خواستگاری کردند به خاطر قاطع نبودن شما در جواب دادن بوده. خیلی رک و راست بگین نمیخواین و تمام. شما چون خودت مردد هستی که جواب

    قاطع هم نمیدی و اون بنده خدا فکر میکنه اگه اصرار کنه شاید درست بشه.

  2. 6 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    Pooh (چهارشنبه 15 آبان 92), sanjab (جمعه 10 آبان 92), فرهنگ 27 (جمعه 10 آبان 92), اسکارلت (جمعه 10 آبان 92), خیال (جمعه 10 آبان 92), سپیدقلب (جمعه 10 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بازم من! نمی تونم تصمیم بگیرم!عشق یا وجدان؟
    توسط elnaz67 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 تیر 93, 12:05
  2. رفتارهای ناخوشایند کارفرما.رعایت نکردن حریمها..برای تصمیم گیری به کمکتون نیاز دارم
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 64
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 تیر 91, 23:34
  3. چطوری می تونم تصمیم بگیرم؟
    توسط بالهای صداقت در انجمن انتخاب و تصمیم گیری
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 آذر 89, 21:30
  4. دوستش دارم ولي نمي تونم تصميم بگيرم
    توسط سهيل در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 آبان 87, 21:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.