خب منم همون غیرت نوع زنونه اش منظورم بوده.
این حس رو قبلا داشتم.
ولی الان فکر میکنم دیگه ندارم.
- - - Updated - - -
گاهی فکر میکنم بیشتر شبیه یه خر، یا گاو، یا گوسفند شده ام.
نفهم نفهم....
تشکرشده 3,096 در 1,314 پست
خب منم همون غیرت نوع زنونه اش منظورم بوده.
این حس رو قبلا داشتم.
ولی الان فکر میکنم دیگه ندارم.
- - - Updated - - -
گاهی فکر میکنم بیشتر شبیه یه خر، یا گاو، یا گوسفند شده ام.
نفهم نفهم....
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)