سلام همتی صبح قشنگت بخیر
ببخشید فضولی میکنم ولی باور کن دیشب کاملا تو فکر تو بودم شوهرم متوجه حال خرابم شد باور کن حالم گرفته شد تاپیکتو خوندم حالا چطوری خانمی؟به شوهرت تونستی بگی؟انشاالله خدا به تو و شوهرت صبر بده مارو بیخبر نزاری عزیزم
تشکرشده 22 در 15 پست
سلام همتی صبح قشنگت بخیر
ببخشید فضولی میکنم ولی باور کن دیشب کاملا تو فکر تو بودم شوهرم متوجه حال خرابم شد باور کن حالم گرفته شد تاپیکتو خوندم حالا چطوری خانمی؟به شوهرت تونستی بگی؟انشاالله خدا به تو و شوهرت صبر بده مارو بیخبر نزاری عزیزم
hamta-tanha(پنجشنبه 18 مهر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)