سلام میشل عزیز ممنونم که امیدوارم کردی حرفاتون کاملا درسته و واقعا نمیدونم چرا اگر کسی عاشقانه یکیو دوست داشته باشه و به جای مهریه و طلا و اینجور چیزا فقط عشق بخواد و فقط یه زندگی بامحبت و خوشبخت بخواد قضیه شک بزانگیز میشه! من از لحاظ مالی مشکلی ندارم و مهندس هستم و کار پر درآمدی هم دارم ولی با توجه به همه اینها از من چیزی نمیخواد در صورتی که اگر میخواست من باجون و دل میدادم.
نوپو عزیز چرا فیلم هندی؟؟ فکر میکنی یه ازدواجی که پایه و اساسش عشق باشه چه اشکالی داره. من 20 سالم نیست که نفهمم یه ازدواج چی احتیاج داره یا چه مسولیت ها و چه باری بر دوش آدم میگذاره. مشکل بیشتر ما اینه که فکر میکنیم خب حالا دیگه وقتشه و خب دیگه باید ازدواج کنیم ولی من اگه تا الان که 33سالمه ازدواج نکردم به خاطر این بوده که هرگز نمیتونم کسیو که میخواد شریک زندگی من بشه تحمل کنم و همیشه میخواستم باکسی که از صمیم قلبم دوستش دارم ازدواج کنم و خب البته که همه خوبی ها و همه شرایط خوب در یک نفر جمع نمیشه ولی برای من دوست داشتن و از صمیصم قلب محبت کردن رکن اصلی بوده








علاقه مندی ها (Bookmarks)