سلام.
ممنون از نظرات همه
من خودم خودمو خوشکل میدونم. و اونقدر سیرت و دل خودمو زیبا میدونم که اگه همه دنیا بهم بگن زشتی و اگه شبیه هیولا هم باشم برام مهم نیست.
من فقط یه آرزو دارم. یک همراه. یکی که هدفش خدایی باشه. و خب در کنارش منو هم دوست داشته باشه.
ولی نمیدونم چرا همه با اینکه منو دوست دارند ولی هیچ کس عاشق من نمیشه. نمیدونم چرا هیچ کس اول سیرت منو نمیبینه؟
خب خداقل یکی عاشق سیرتم بشه. چرا نمیشه؟ من دختر خوب و با ایمانی هستم. ولی اینا کسی رو انگار عاشق نمیکنه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)