به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

Threaded View

  1. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 اردیبهشت 95 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1392-5-10
    نوشته ها
    85
    امتیاز
    2,669
    سطح
    31
    Points: 2,669, Level: 31
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    204

    تشکرشده 130 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array
    الهام دوست خوبم....می خوام یه چیزو خواهرانه بهت بگم باور کن نیتم خیر...اولا کاملا میفهمم چی میگی...احساس میکنم دارم برای دوستی که سالیان میشناسمش حرف میزنم ...دو حالت داره ...شما یا واقعا برات مهم نیست قضاوت دیگران.... اونقدر قوی هستی. تمرکز کن روی کارت ...هنرت... اتفاقا خیلی مواقع ادم در تنهایی بیشتر پیشرفت میکنه..چون درگیری عاطفی برای ادم ایجاد نمیشه..خیلی هم خوبه... و انشالله چه بسا کسی در سر راه شما هم قرار گرفت ولی اگه واقعا نیاز عاطفی و .. داری ودنبال موقعیت مناسب وسعی داری قدرت انتخابت رو ببری بالادوست نازنیم...متاسفانه این یک قانون در دنیاست..یعنی اگه بری پیشرفته ترین کشور دنیا چه دورافتادهترین قبایل زیبایی یک زن برای مرد مهمه...و همیشه در انتخابشون این مسئله رو در نظر میگیرند...به نظرم کمی از این سرسختی که داری کم کن..من متعقد هستم اگه ارایش و عمل جراحی را از زنان ایرانی بگیری شبه زنان قاجار میشن ....یعنی حاضرم به جرات بگم 80 درصد ادمایی که بیرون میبینی و به نظرت زیبا میاین...خود حقیقیشون نیستن...وجالب اینه که اقایون هم اینو کاملا میدونن..ولی 100 در صدبه زنان با قیافه متوسط یا نازیبا ترجیح میدهندشون...یعنی دوست دارن زنا گولشون بزنن...به نظرم هر ادمی یه نقطه ضعفی داره یه قوت ..روی قوتهای ظاهریت کارکن از کاستی ها کم کن....اون مسئله رو هم که گفتی من خیلی ها رو میشناسم که اینطوری هستن..هزار راه کار هست.....بابا طرف داره برای جذابتر شدن این کارو میکنه...(شخصا خیلی ها رو میشناسم)نمیدونم شما خیلی متعصبی در این ضمینه...... باور کن نظر شخصیمو گفتم دوستم ..و خودتو باور داشته اش وروی زیباییت کار کن...موفق باشی

  2. 5 کاربر از پست مفید سنجاقک ابی تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (یکشنبه 14 مهر 92), elham77 (سه شنبه 16 مهر 92), meinoush (یکشنبه 14 مهر 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 14 مهر 92), شیدا. (پنجشنبه 18 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 49
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 مرداد 94, 11:51
  2. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 فروردین 94, 07:51
  3. به طلاق و جدایی فکر کنم یا صبور باشم؟؟
    توسط mapar202 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 28 آبان 93, 17:15
  4. برای تموم کسایی که پیشمون نیستن
    توسط بهار.زندگی در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 اسفند 90, 00:34

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.