
نوشته اصلی توسط
اعتدال
سلام
نه تنها من ، بلکه هر انسان عاقلـی این اعتقـاد رو داره که نمیشـه با زور و اجبـار کسی رو وادار به ابـراز محبت کرد !
در مورد شما هم ، فکر می کنم همه کارشناسان این سایت راهنمایی کردند ولی شما باز هم به حرف خودتان اصرار دارید. من ادای کسـی رو در نیـاوردم ، سعی دارم طبق منطق و عقلانیـتی که لازمه شروع یک زندگی مشتـرک هست پیش برم و نه طبق خیالات و اوهـــام. محبتـی که یک طرفـه باشـه انسان رو به پوچـی می رسونـه.
ممنون از شما !
علاقه مندی ها (Bookmarks)