نقل قول نوشته اصلی توسط اعتدال نمایش پست ها
سلام
نه تنها من ، بلکه هر انسان عاقلـی این اعتقـاد رو داره که نمیشـه با زور و اجبـار کسی رو وادار به ابـراز محبت کرد !
در مورد شما هم ، فکر می کنم همه کارشناسان این سایت راهنمایی کردند ولی شما باز هم به حرف خودتان اصرار دارید. من ادای کسـی رو در نیـاوردم ، سعی دارم طبق منطق و عقلانیـتی که لازمه شروع یک زندگی مشتـرک هست پیش برم و نه طبق خیالات و اوهـــام. محبتـی که یک طرفـه باشـه انسان رو به پوچـی می رسونـه.

ممنون از شما !

پس برو پی کارت دیگه به دختره فکر نکن.چون اوضاع من با تو فرق میکنه .منطق و عقلانیت اینو میگه .تموم.