سلام دوستان خوب ومهربون قديمي وجديدم
ميخوام كساني كه اعتقاداتشون مثل خودمه جواب بدن.
دوست دارم در كنار اينكه اعتقادات دينيمو حفظ ميكنم بتونم با يك پسر در مورد مسائل درسي ياكاري حرف بزنم و هل نشم.(به شدت در برخورد با نامحرم عرق ميكنم وحس ميكنم از داخل دارم آب ميشم)
كلا ميخوام بدونم در هر شرايط بايد چطور رفتار كنم؟!









علاقه مندی ها (Bookmarks)