
نوشته اصلی توسط
soheil2
در چند روز گذشته این تاپیک رو خوندم و چند تا نکته هست که نمیتونم نگم .
چیزی که در این تالار شاهدش هستیم رواج همون رفتارهایی است که سریالهای ماهواره ای دنبال میکنن . تبدیل یک ناهنجاری اجتماعی به هنجار .
لطفا طوری راهنمایی نکنید که آقا امیر عذاب وجدان بگیره و تصمیم اشتباهی بر حسب دلسوزی بگیره .
اینکه اکثر دخترها دوست پسر یا رابطه ی قبل از ازدواج دارن دلیل نمیشه این اشتباه به یه مسئله ی عادی و درست تبدیل بشه . دروغ گفتن بده حتی اگر کل شهر دروغ بگن . دزدی بده حتی اگر همه دزد باشن .
هر اشتباهی یه تاوانی داره .من تو سن 10 سالگی یه اشتباه خیلی خیلی کوچیک کردم . 15 ساله که دارم تاوان میدم . اون خانم هم تو سنی که به بلوغ کامل رسیده اشتباهی مرتکب شده .
امیر آقا مطمئن باش بعد از ازدواج این حساسیت شما بیشتر میشه . پس با دقت تصمیم بگیر .
علاقه مندی ها (Bookmarks)