به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 71

Threaded View

  1. #31
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط soheil2 نمایش پست ها
    در چند روز گذشته این تاپیک رو خوندم و چند تا نکته هست که نمیتونم نگم .
    چیزی که در این تالار شاهدش هستیم رواج همون رفتارهایی است که سریالهای ماهواره ای دنبال میکنن . تبدیل یک ناهنجاری اجتماعی به هنجار .
    لطفا طوری راهنمایی نکنید که آقا امیر عذاب وجدان بگیره و تصمیم اشتباهی بر حسب دلسوزی بگیره .


    اینکه اکثر دخترها دوست پسر یا رابطه ی قبل از ازدواج دارن دلیل نمیشه این اشتباه به یه مسئله ی عادی و درست تبدیل بشه . دروغ گفتن بده حتی اگر کل شهر دروغ بگن . دزدی بده حتی اگر همه دزد باشن .

    هر اشتباهی یه تاوانی داره .من تو سن 10 سالگی یه اشتباه خیلی خیلی کوچیک کردم . 15 ساله که دارم تاوان میدم . اون خانم هم تو سنی که به بلوغ کامل رسیده اشتباهی مرتکب شده .

    امیر آقا مطمئن باش بعد از ازدواج این حساسیت شما بیشتر میشه . پس با دقت تصمیم بگیر .
    اینچا صحبت از درست و غلط بودن روابط دختر و پسر
    یا هنجار و ناهنجارها نبود.

    آقایی هست که یک سال با دختری دوست بوده و رابطه داشته ( دقت کنید که خودش داره همون کاری را میکنه که شما بهش می گید ناهنجار )
    اول آشنایی هم دختر شرایط و رابطه قبلیش را واضح گفته

    حالا بعد از یک سال آقا دچار شک شدند.
    آیا کسی که خودش رابطه داره می تونه بگه این یک ناهنجاره و ....؟

    ما توی این تاپیک داریم در مورد کیس خاص امیر و اون دختر صحبت می کنیم. چه ربطی به ناهنجاریهای اجتماع داره !!!

    امیر این تاپیک که خودش الان یکی از همون ناهنجارهای شماست.
    یکسال رابطه دوستی داشته.

    می دونستم نباید بحث را به روابط دختر و پسر و شرایط اجتماع و ... کشوند و تاپیک را منحرف نکرد
    اما لازم بود به شما یادآوری کنم که اگر مشکلی برای دختر هست برای پسر هم هست.
    اگر دختر رابطه داشته، امیر هم الان رابطه داره.

    خیلی ریکلس خودتون را مبرا می دونید و می گید عذاب وجدان نداشته باش
    بکش کنار.

    کاملا موافقم که ازدواج از سر عذاب وجدان و ترحم درست نیست
    ولی لازمه قبل از این که کسی را درگیر خودتون کنید و احساساتش را برانگیزید و امیدوارش کنید
    یادتون به هنجارهاتون باشه.

    - - - Updated - - -

    امیر
    پست شماره 46 از نوپوی عزیز

    من خیلی باهاش موافقم. حرفهایی بود که من می خواستم بزنم و نمی دونستم چطوری بگم.
    نوپو خیلی قشنگ گفت.
    این خانم یه ضعفی داره. اون را باید رفع کنه.

  2. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    amirali_p (پنجشنبه 21 شهریور 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 21 شهریور 92), مهرااد (پنجشنبه 21 شهریور 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.