به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 94 [ 01:06]
    تاریخ عضویت
    1390-2-20
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    3,271
    سطح
    35
    Points: 3,271, Level: 35
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    17

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    دختر 4سال بزرگتر از پسر چه کنم؟

    سلام
    بعد از مدتی دوباره اومدم با سوالی که ذهنمو به شدت مشغول کرده
    دختری هستم 32ساله و دانشجوی ارشد حدود 1 سال پیش یکی از همکلاسیام بدون اینکه من چیزی بدونم عاشقم شد ولی نمیدونست من ازش بزرگترم تا اینکه جریانو فهمید و خیلی جا خورد چون خیلی کمتر از سنم نشون میدم.البته قصد ایشون ازدواج بود ولی بعد اینکه به خانوادشون میگن اونا به شدت مخالفت میکنن به من گفت صبر کن همه چی درست میشه متاسفانه رابطه ما عمیق تر شد طوری که من به شدت بهش علاقه پیدا کردم و هروقت حرف جدایی میشه بی اختیار گریه میکنم.از طرفی خونواده و خواهراش به هیچ وجه کوتاه نمیان و این آقا با اونا سر جنگ داره.
    لازم به ذکره ایشون شاغل هستن و من بیکار ولی از لحاظ مالی خونواده من خیلی بهتر از اوناس.و از طرف دیگه با اینکه من بزرگترم ولی حس میکنم اون از من منطق تره و لی کودک درون من خیلی فعاله!دلم هم برا خودم میسوزه هم برا اون،بیچاره در وضعیت بدی قرار گرفته طوری که خونوادش گفتن یا دختره یا ما!
    واقعا نمیدونم چیکار کنم چندبار تصمیم گرفتم تمومش کنم ولی به هیچ عنوان نمیتونم اگه اینکارو بکنم اونم داغون میشه منم ما هردو بهم احتیاج داریم و تنها کسانی هستیم که تونستیم لبخندو رو لب همدیگه بشونیم.
    کمکم کنید لطفا

  2. 2 کاربر از پست مفید sahra123 تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (چهارشنبه 30 مرداد 92), meinoush (چهارشنبه 30 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه 4ساله +ازدواج با یه شخص دیگه+برگشت
    توسط sahand745 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: شنبه 07 دی 92, 11:59
  2. سست شدن رابطه بعد از 4سال...
    توسط mehran281 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 شهریور 91, 17:37
  3. رابطه 4ساله رو قطع کنم یا ادمه بدم؟(وقتم خیلی تنگه)
    توسط چرخ و فلک در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 آذر 90, 23:03
  4. +بعد از گذشت 4سال هنوز هم بهترین دوست و همراه برای هم هستیم.
    توسط yasi_m در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 اردیبهشت 88, 12:56
  5. 50 درصد ازدواج‌ها در كمتر از 4سال به طلاق ختم مي‌شود
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 13 مهر 87, 22:51

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.