شایدشماتجربه نکرده باشیدولی تجربه دیگران میگه حتی اشناییهایی که به قصدازدواج شروع میشه وابستگی میاره نگرانیهای خاص خودش روداره مدام ادم تواضطراب به سرمیبره حتی اگه یه زمان به اس ام اسش جواب نده هزارتافکرجورواجورمیکنه نکنه بایکی دیگه اشناشده ،نکنه منودوست نداره، نکنه دلشوزدم و... بعدازفکروخیال گریه هاشروع میشه
سری که دردنمیکنه دستمال نمی بندند
درحالیکه قبل ازدوستی فقط دغدغه این روداره که نکنه بایکی دیگه اشنابشه
احتمال اینکه برای دخترخانم خواستگارمطابق معیارهاش بیادهست وممکنه ایشون جواب مثبت بدهندواین حق مسلم ایشونه واحتمال اینکه دیگه خواستگاری باشرایط ومعیارهای موردنظربازم نداشته باشندهست درحالیکه درحال حاضرشماشرایط ازدواج روندارید وپیشنهادشماباعث میشه اگرجواب مثبت به پیشنهادشمابده چشم بسته جواب ردبه خواستگاربده درحالیکه ماازاینده خبرنداریم ایاهمچنان علاقه ادامه خواهدداشت؟ایابافرددیگری که شرایط بهتردارداشنانخواهیم شد؟ایاخانواده ها مخالفت نخواهندکرد؟و...
درحالیکه مهیاشدن شرایط ازدواج باعث میشه همون اول کار به جواب همه سوالهاتون برسیدودل نبندیدتا دچارشکست عشقی نشوید








علاقه مندی ها (Bookmarks)