ای ول... این دختره هم شغل من هستن

دوست عزیز 2 تا سوال دارم :
1_با خانوادتون صحبت کردین...یعنی اگه شرایط جور بشه به نظرت پدر و مادرت حرفی نمی زنند چون تو ایران متاسفانه اولین رکن خانواده است؟
2_این طور که فهمیدم ایشون از شما بزرگتر هستند ؟