بهار جان این دوست بالایی هم بیراه نمیگه ها!
از نظر من حرفشون صحیحه
وقتی مثلا اون دوستمون میگه هدف نداری منظورش این نیست که کلا تو زندگی ات بی هدفی مثلا خودتم نخواهی جسمت هدفش زنده موندنه .... منظورش اینه هدفت از ازدواج چیه؟! مثلا دور از جون شما کسانی هستند با ازدواج میخان خودشونو به خود و اطرافیانشون ثابت کنن که متاسفانه چنان گندی به زندگی شون میخوره که تا چن سال اثرش پاک شدنی نیست! که واضحا خودش منظورشو بالا گفته
شاید شاید شاید شاید شما منتظری همین دوست مجازیت بیاد خواستگاریت
منتظری یا نه ؟ تکلیفتو معلوم کن با عرض معذرت از تمام حضار مجازی از جمله خودم ..ادم مجازی فقط در همون حد مجازی باقی بمونه شاید بهتر باشه باور کن (بازم معذرت ) چنان جونور های عجیبی پس این آیدی های جینگول قایم شدند که تو کابوس هم حتی شاید ندیده باشی بهم ثابت شده آدم ها در محیط مجازی شاید 180 درجه متفاوت تر از اون جوری که تو محیط عادی هستند رفتار می کنند یا مثلا میخان اونجوری که آرزو داشتن تو محیط واقعی باشند رو اینجا اجرا سازی کنن
تو میخای اون بیاد سراغت ؟ ازش خواستی ؟ اون یعنی حتی اشاره اس به دیدنت نکرده؟ شاید لازم نباشه اینا رو اینجا بپرسم ولی فکر کنم این سوال راهگشا باشه .... فرض کن یه نفری بیاد خواستگاریت آیا تو در ذهنت اون رو با شرایط اون شخص مجازی مقایسه میکنی یا نه؟اصن بیخیال خاستگار فرضی و مثالی آیا اصلا تا حالا شده ادم های اطرافت رو با اون شخص مجازی مقایسه کنی؟ ( حتما میدونی رفتار ما بازخورد افکارمونه به صورت ناخودآگاه البته)
عزیزم منظوور بچه ها از ارتباط اجتماعی ضعیفتو قوی کنی این نیست که مثلا تو محیط شرکت بری با همه چاغ سلامتی کنی یا هر هر کرکر نه عزیزم
مطمئنا خودت میدونی ! مثلا من به شخصه آدمی هستم نیاز دارم آدم های اون محیط مثلا سرکارمو یه چن بار ببنیم بعد کم کم یخم وابشه این حتی در مورد دخترا .هرچند برخورد اول خیلی مهمه اما نخواستم این رفتارمو عوض کنم چون یه وقت هایی اونو منطقی می بینم شما بگو به عنوان مثال تو میحط دانشگاهی که بودی و توش درس خوندی شما برخوردت با آدم ها چطوری بود؟ میشه توضیح بدی؟
شما فقط گفتی اهل دوست پسر نبودی خب اینی که گفتی یه سبک اجتماعی برخورد با آدم ها نیست فقط یه جور رفع نیازه که بعضی ها اینجوری رفعش می کنن اما باز هم میگم این یه سبک رفتار اجتماعی نیست اینا رو باهم قاطی نکنی !
عزیزم ماها گاهی اشتباهات رفتاریمون رو پای دین میزاریم مثلا میگیم من به نامحرم حتی سلام هم نمی کنم چه برسه به حرف زدن چون دین به من گفته!! من دیدم کسانی رو که وقتی باهاش یه کسی از سمت شخص دیگه ایی که چنین اعتقادی رو داره باهاش برخورد میکنه (حتی اون هایی که مذهبی لایت هستند ) بهشون برمیخورد که مثلا این دختره تو ما چی دیده که اینجوری برخورد میکنه!! عجیبه ولی خنده دار !!!
نمی خوام اینجا کسی رو به محاکمه بکشم و یا رفتار و اعتقاد کسی رو به نقد اما واقعا این اشکالات رفتار اجتماعی به خاطر اینه که جامعه یه جورایی دوقطبی شده برخورد ها جوری شده که انگار یا باید افراطی باشی یا تفریطی که همه هم می دونن این روش ها اشتباهه به عنوان راه حل ادامه رو جواب بده
آیا تا حالا شده از رفتار اجتماعی شخصی خوشت بیاد مثلا دوستانت ، یا حتی اشخاص اینجا)؟ می تونی چند تا از رفتار هاشو بنویسی و ببینی آیا این ها رو خودت هم داری یا نه
راستی در مورد خودم و همه مضمون این جمله دوستمون صدق میکنه که " ریشه تمام ناراحتی ها ، ناامیدی ها ، خواستن نشدن ها در وجود خودمونه "
پیشنهاد میکنم اگه می تونی سخنرانی های آقای فرهنگ رو گوش کن
اگه خواستی جواب سوالات رو بده
-------------------------------
پ.ن 1- خواننده باید عاقل باشه چون نویسنده اصن و ابدا ویرایش و ویراستاری بلد نیست متاسفانه
پ.ن 2- بهار خانم لطفا در مورد حرف های بقیه حالت تدافعی نداشته باش عزیزم همونطور که میدونی خودت ایراد داری و ایراد جای دفاع نداره و اون کسی که نظر و راهکار گذاشته وقت عزیز رو تقدیم شما کرده
پ.ن 3-![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)