به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 مرداد 93 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    875
    سطح
    15
    Points: 875, Level: 15
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 115 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    حس شما رو با گوشت و خونم حس می‌کنم!

    آهای خانم‌ها! خوب گوش کنید...

    مردی که شما رو دوست داره... نسبت به شما حس غیرت داره... به حسش احترام بگذارید

    از احساست خجالت نکش... این حس رو همه‌ی مردها دارند... فقط عده‌ای اون رو سرکوب می‌کنن... مثلا از ترس سرزنش‌ها و تمسخر‌های بقیه... یا به اسم مدرنیته... یا به اسم روشن‌فکری و ...

    شما این حس رو پنهان نکن... می‌دونی چرا؟ چون اولاً خانم‌ها عاشق دریافت این حس از طرف مرد هستند... یعنی دوست دارند که غیرت مردشون رو به خودشون ببینند! کاری نداشته باش اون خانم از چه خانواده‌ای هست... کاری نداشته باش تحصیلاتش چقدره... کاری نداشته باش چه طور لباس می‌پوشه... مطمأن باش دوست داره غیرتت رو بهش نشون بدی.

    ببین عزیزم... تمام خانم‌ها از این کار یه جوری لذت می‌برند... البته بعضی چاشنی کار رو زیاد می‌کنن و به ظرفیت فرد مقابل توجه نمی کنن... یعنی آستانه‌ی تحمل مرد رو در نظر نمی‌گیرن... شما مطمأن باش که این خبرها نیست و این خانم داره پیازداغش رو زیاد می‌کنه... شما که یه پیراهن پاره کردی! دیگه باید دستت اومده باشه...

    یه توصیه‌ای بنده به خانم‌ها می‌کنم... شما که در هر صورت این کار رو خواهید کرد!(غلغلک دادن غیرت همسرتون)... فقط خواهش دارم که به ظرفیت فرد مقابل توجه کنید... طوری نشه که در رابطه خودزنی کنید... به عبارتی یه رابطه‌ای که می‌تونست به خوبی جلو بره رو با افراط در این کار نابود نکنید.

    یکی از روش‌های خانم‌ها برای محک زدن علاقه‌ی مرد به خودشون، همین روش هست. البته بعضی‌ها هم این کار رو قبل از ازدواج انجام نمی‌دن اما بعداً بدشون نمیاد که تجربه کنن.

    بعضی‌ها هم اصلاً نمی‌دونند که این حس کی و چه طوری به وجود میاد... شما با نشون دادن حساسیتت به خانم، این رو بهش یاد می‌دی... یعنی وقتی داره برات تعریف می‌کنه که جلوی داییش لباس عوض می‌کنه... تو ساکت نباش و یه حرکتی انجام بده... مثل:

    خانم! یعنی کسی غیر از من هم شما رو اون طوری می‌بینه؟ بعد ایشون خواهند گفت که: نـــــــــــــــــــه! منظورم این نبـــــــــود... منظورم این بود که فقط...

    می‌بینی؟ یعنی برات توضیح می‌ده... چون همین رو می‌خواست... یعنی دلش می‌خواست ابراز کنی این موضوع رو.

    من نمی‌دونم بحث چه طور پیش رفت که ایشون به لباس عوض کردن جلوی دایی رسید! ولی حدسم اینه که حساب شده بود... در مورد رفتار با پسرخاله‌ها و ... می‌تونم بهت تضمین بدم که بعد از ازدواج خیلی فرق خواهد کرد...

    من کسایی رو می‌شناسم که قبل از ازدواج خیلی با فامیل راحت بودن... بعد از ازدواج دیگه به زور جواب سلام می‌دن... نگران نباش... خانم‌ها بعد از ازدواج کلاً حس تعهد به یک مرد درشون ایجاد می‌شه.

    فقط باید به مسأله‌ی کفو بودن و هماهنگی فرهنگیتون فکر کنی... بعضی خانواده‌ها به هر حال تفاوت‌هایی دارند... به خانواده‌شون خیلی دقت کن... ببین چه طوری هستند.


  2. 6 کاربر از پست مفید myself تشکرکرده اند .

    bahar.65 (شنبه 03 خرداد 93), dokhtare kordestan (سه شنبه 08 مرداد 92), shervin (دوشنبه 07 مرداد 92), sima.aass (شنبه 03 خرداد 93), پریشون (پنجشنبه 10 مرداد 92), vahidgh (سه شنبه 08 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.