گریه ادمو سبک میکنه!
خواهرپناه ادمه,سعی کن رابتطو باهاش قوی کنی بحثای مشترک,هیشکی به اندازه اون تورو نمیفهمه چون تو همون خونه بزرگ شده,اگه دوتاتون یه هدف مشترک بسازین که مثلا مامانو نرنجونیم ...و تو یه جبهه قرار بگیرین بهتر میشه!
- - - Updated - - -
گریه ادمو سبک میکنه!
خواهرپناه ادمه,سعی کن رابتطو باهاش قوی کنی بحثای مشترک,هیشکی به اندازه اون تورو نمیفهمه چون تو همون خونه بزرگ شده,اگه دوتاتون یه هدف مشترک بسازین که مثلا مامانو نرنجونیم ...و تو یه جبهه قرار بگیرین بهتر میشه!








علاقه مندی ها (Bookmarks)