سلام؛اگه منطقش آیات واحادیثه این آیه رو بهش بگو:ماجعل الله لرجل من قلبین فی جوفه(۴)احزاب:خداوند درقلب هیچ مردی دوقلب قرار نداده است.دوم اینکه ازدواج پیامبر(ص)علاوه برپیامهای غیبی،یکی بدلیل ایمان آوردن طوایف مختلفی بودکه ازآنجا زن میگرفت.دلیل غیبی هم اینکه بعدازپیامبر(ص) زوجهای او مث مادر مومنین هستندوکسی حق نداره با اونها ازدواج کنه ولی درموردبقیه مردم اینطوری نیست.قیاس مع الفارق هست که کسی خودشوبا او یاائمه (ع)مقایسه کنه.درگذشته بسیاری ازمردان درنتیجه جنگ وبیماریها کشته میشدند وبه خاطربی سرپرست نموندن،تعددزوجات رواج بیشتری داشت.......................................... .................................................. .................................................. ..گفتی که هفت سال باخوشی زندگی کردیدجواب چندتاسوال بایدمشخص بشه:۱_شخصیت شوهرتان چگونه است؟آیافردی هدف گراوکمال طلب است؟اضطراب واسترس داردیاخونسرداست؟ وضعیت مالی شوهرت چطوره؟وضعیت مالی اون زن بالاترازشماست یاهم سطحه؟شوهرتان درخریدلوازم شخصیش چطوره وسواس داردیادیربه دیرخریدمیکند؟آیابا اون زن صیغه بوده؟..................رابطه عاطفی خودت طی دوسال اخیر باشوهرت چطوربوده؟آیا به خاطربچه دارنشدن شوهرت احساس حقارت میکند؟اعتمادبه نفسش درچه سطحیست؟
- - - Updated - - -
البته به نظر میرسه یه مقدارشوهرتو سرلج انداختی که اینم باید به شکل صحیح مدنظر داشت








علاقه مندی ها (Bookmarks)