عزيزم همين طور هم ميشه غصه نخور حسم ميگه حتماً مشكلت حل ميشه فقط نبايد نااميد باشى و زود پا پس بكشى
شوهرت الان از دستت دلخوره و براش سؤتفاهم پيش اومده تو بايد اون سؤتفاهمو براش روشن كنى
با غرور و سردى هيچ چيز حل نميشه سعى كن به محبتت ادامه بدى تا بهش بفهمونى كه اشتباه فكر ميكنه
مطمئن باش اگه تا الان نفهميده سقط بچتون بى قصد و غرض بوده حتماً با كارايى كه تو انجام ميدى اينو ميفهمه،
خداييش اگه بخواى حقيقتو بگيم اشتباه از خودت بوده و خودت لجبازيو شروع كردى پس حالا كه فهميدى خودت درستش كن گرچه حالا دنبال مقصر نيستيم و ميخوايم مشكلت حل بشه فقط ميخواستم يادت بياد كه به همسرت حق بدى كه ناراحته
در ضمن براى نجات زندگيت هر كارى از دستت مياد انجام بده چون ارزششو داره حتى ناز كشيدن و دلجويى از همسرت كه خيليم راه دورى نميره و فقط براى عشقت اينكارو انجام ميدى، پس ناراحت نباش








علاقه مندی ها (Bookmarks)